(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
değer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
değer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözleri derin bakışlı kumandanım Sen ki bütün orduları yönettin Savaşırken bile yaratacağın çağdaş Türkiye düşledin Yurtta barışı dünyada barışı istedin. Sanatsız bir milleti düşünemedin. Kadına saygı Omuz omuza savaşmayı Gösterdin. Seni anlamak Öğrenmek Bilmek İnkılâplarını tanıyarak içimize sindirmektir. ….. Deniz gözlü, Memleket aşığı Atam! Sen bize özgürlüğümüzü hediye ettin Cumhuriyet le bütünlüğümüzü korumayı Özgür çağdaş bir ülkeyi hedefledin… Ne kadar zordu oysa Hayali bile mümkün değilken En zoru Başardın Atam! ….. Türk milleti çalışkandır Türk milleti zekidir… Diyen bir kumandan Milletini aşkla seven bir insan Akıl, idrak, inanç… Kamil insan örneği; MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ….. Bilmemizi istedin asıl düşmanın İçteki cahil zihniyet olduğunu Yobazlığa karşı meydan okudun ….. Atam senin izindeyiz Çağdaş özgür Türkiye’m Senin attığın imzanı taşır her an. Cumhuriyetimi sen kurdun Yaşatacak olan bizleriz.. O Cumhuriyet ki, Borçluyuz öğretmeye, Borçluyuz bildirmeye Borçluyuz ilelebet yaşatmaya Tüm şehitlerimiz ve senin Ruhunuz şad, Emanetin emanetim olsun Cumhuriyet Bayramımız Kutlu olsun!
gönlünüze sağlık tebrik ederim duygulandım zevkle okudum.. CUMHUTİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN DAHA NİCE BAYRAMLARA ELE ELE OMUZ OMUZA BİZE CUMHURİYET İ YAŞATAN ARMAĞAN EDEN ATAMIZA SAYGI SEVGİ VE MİNNETTT DUYGULARIMIZLA DAHA NİCE CUMHURİYET BAYRAMLARI KUTLAMAYI DİLİYORUM
ATATATÜRK VE SİLAH ARKADAŞLARINA ALLAH TAN RAHMET DİLİYORUM....
Ne Mutlu Türk'üm diyene
sevgiyle