(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERDİK CUMHURİYET'E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERDİK CUMHURİYET'E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O güzelliği tarifsiz Bayrak şiirnizle beraber içimizi ısıttı. Dilerim Tüm Anadolu üzerinde yaşayanların ve Türke ilgi duyanların da içini ısıtır. Sağol gardaş.
En önde Kemal paşa, Bakmadı yaza kışa, Ara vermedi işe, Kavuştuk cumhuriyete.
Geçti halkın başına, Bu halk zeten aşina, Ortak etti aşına, Kavuştuk cumhuriyete BU GÜZEL ŞİİRİ YAZAN BAYRAMAI EN ÇOK HAKEDENDİR KUTLU OLSUN BAYRAMINIZ .ELİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR TOPRAK ÜSTÜNDE ÖLEN VARSA VATANDIR. VATAN İÇİN CANLARINI HİÇE SAYAN ŞEHİT VE GAZİLERİMZİ ŞÜKRANLA ANAR GÜZEL ANLAMLI ŞİİRİ YAZAN DOSTU SAYGI İLE SELAMLAR KALEMİ DAİM OLMASI DİLEĞİYLE NİCE BAYRAMLARI GÜRMESİNİ ALLAHTAN DİLERİM SAYGI VE SEVGİLER SUNARIM.
Cumhuriyetimizin 86. yılı kutlu olsun.Anlamlı ve güzel bir şiirdi. Keşke şiirin tamamı sekizli ( veya yedili ) heceyle yazılsaydı demeden de edemedim. Tebrikler, selamlar...
Cumhuriyetimiz daim ola her zaman her an üstadım günün anlam ve önemini arz eden şiirinizi ve yazan duyarlı yüreğinizi taktirlerimle selamlıyorum sağlıcakla kalınız.