(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLE BENİ ÖLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLE BENİ ÖLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşamak inadına yaşamak ve umut etmek gerek şairim. bak bir geldim pir geldim sayfalarında turladım. şiir yüreğim daim olsun Mümin arkadaşım. sevgi ile selam olsun.
EN SEVDİĞİM TEMALARDAN BİRİDİR ÖLÜM.. ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM ÜSTADIM.. RABBİM KALEMİNİZİ VE YÜREĞİNİZİ DAİM ETSİN.. ALLAH NİCE UZUN MUTLU VE HUZURLU BİR ÖMÜR NASİP ETSİN..
Bekle beni ölüm Son muson yağışım Böyle ansızın olmaz, Terketsin sevdiklerim
Derin bir nefes Biraz daha bekle Boşalsın yarım kadehim Nedirki ölüm?
Bir içim su gibi Ve.. Yapa yalnız kaldığımda Bekle beni ölüm. .. ....................... ŞAİRİM ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN SİZİ UZUN ÖMÜR BEKLİYOR.. MUTLULUKLARIN DAİM OLSUN SELAMLARIMLA.....
Derin bir nefes Biraz daha bekle Boşalsın yarım kadehim Nedirki ölüm?
Bir içim su gibi Ve.. Yapa yalnız kaldığımda Bekle beni ölüm. HARİKA DİZELERDİ EVET BEKLENEN SON BİRGÜN ELBET GELECEKÖLÜM AMA ŞU AN GENCİZ ÖLÜM UZAK OLSUN.ŞİİR ÇOK GÜZELDİ SEVGİMLESİN.
bu kadar kolaymı ölüm çok soğuk bir laf aman uzak dursun şimdi yaşanacak çok güzel bir hayat dururken ölümü düşünmeyin bence yaşamanın tadını çıkarın sizide kutlarım,saygılar sevgiler...
bak bir geldim pir geldim sayfalarında turladım.
şiir yüreğim daim olsun Mümin arkadaşım.
sevgi ile selam olsun.