Hayata tutunmak için kaç dalınız var? Güçlü, heybetli bir çınarsınız belki, belkide 5-6 kardeşsiniz
Düğünde bayramda bir araya gelip cıvıl cıvıl olması ne güzel şeydir babaocağının. Hayata hazırlandığın, bir çok güzel anılarının gözünde canlandığı yerdir babaocağı.
Yuvadan uçup gittiğin gün derinden sızlar duvarları bile.
Zaman su gibi akıp geçer herşey yolundaysa, ya değilse?
Ya bir başınaysan gurbet ellerde, ya derdini anlatacak/sevincini paylaşacak bir kardeşin bile yoksa yanında.
Sen hiç güçlü bir çınarken, dalsız budaksız kuru bir ağaç gibi hissettin mi kendini?
Arkadaşlarının kardeşleri geldiğinde yada o kardeşime, ablama, abime gidiyorum dediğinde senin için sızladı mı hiç?
Sen annen,baban, kardeşlerin varken ÖKSÜZ-YETİMhissettin mi kendini?
Asıl olanın eşin çocuğun olduğunu, gerisini yalan olduğunu en acımasız bir şekilde farkettin mi hiç?
Canından parçanın kırk kat el olduğunu hatta elin bile ondan daha yakın olduğunu gördün mü hiç?
Peki sen gizli gizli ağladın mı hiç? Uzaktan uzağa özenerek baktın mı başkalarına?
Seni hiç yaşarken gömdüler mi?
Bunca şeye rağmen dimdik ayakta kalmak, sımsıkı sarılmak gerekir elimizdeki dallara.
Benim üç dalım var. Eşim, oğlum ve ben.
Sizin kaç dalınız var?
Yazan:S€ssiz P€ri
Değerli Gamze DAĞ hanımefendiye, yazıma ses olup can verdiği için sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sizin Kaç Dalınız Var? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sizin Kaç Dalınız Var? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BENİM DE DÖRT DALIM VARDI BİRİNİ 26 YAŞINDA RABBİM ALDI EŞİMİ RABİA ŞAHİN ADINDA BİR KADIN AYARDI ŞİMDİ KIZIM VE BEN KALDIK AMA RABBİM HER DAİM YANIMDA YALNIZ ONA SIĞINIRIM......SİZİN EŞİNİZE NE OLDU ONU ANLAYAMADIM?
HARİKASIN ARKADAŞIM EVET SEN EŞİN VE ÇOCUKLARIN SIMSIKI TUTUNUN BİRBİRİNİZE ÇOK GÜZEL DİZELERDİ GAMZE HANIMIN SESİNDEN DİNLEMEK DE AYRI BİR HAZDI BENIM İÇİN SEVGİMLESİN.
harika bir yazi dinletisiydi... ziyaret edemiyordum uzun zamandir... özlemisim dost kalem... seslendirmenin güzelligiyle ruh bulmus dizeler... emegi gecen iki güzel yürege tebriklerimi iletiyorum... saygilarimla......
güzel bir yazı okuyup dinledim, yazan da güzel yazmış okuyan da..teşekkürler değerli sessiz peri, teşekkürler değerli Gamze kardeşim,yüreğinize sağlık, çok duygu yüklü ve anlamlıydı..kıssadan hisse aldım kendi adıma, sevgi ve saygımla,selamlar...
Düşünce ve konusu itibarı ile güzeldi ancak şiir olmaktan daha çok yazı türü gibi geldi bana. Düşüncelerimi paylaştım ben yönü buydu son söz şairindir. Nice şiirlerde buluşmak dileği ile gönlünüzşiirlerle kalsın.
Sayfama hoşgeldiniz.Evet bu bir yazı. Zaten en alttada yazıma ses olup can verdiği için dedim sanırım gözünüzden kaçtı. Neden sesli şiirlerde peki derseniz yazılara ses ekleyemiyoruz o yüzden burada. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
Bunca şeye rağmen dimdik ayakta kalmak, sımsıkı sarılmak gerekir elimizdeki dallara.
Benim üç dalım var. Eşim, oğlum ve ben.
Sizin kaç dalınız var?
ne güzel bir şiirdi.. peki.hiç dalım yok desem .. , güvendiğim dalların bir gün gelipte tek tek kırılacağını hiç düşünmemiştim..artık dallara hiç ama hiç güvenim yok..sadece sevdiğim..iki kök var hayatımda..inşallah..o köklerin dallanıp budaklanması dileğimdir..gerisi boş ..sığınacağımız..tek limanınsa ..yüce yaradan olduğunu biliyorum çok güzeldi şairem..hayatın içinden bir şiirdi çok etkiledi.. teşekkürler şairem.. ..saygılar.. yorumda harika..her iki yüreğede..sevgiler..
flycan57 tarafından 10/27/2009 2:02:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli Gamze Hanm! O eşsiz yorumunuz ile yazıma hayat verdiğiniz için çok teşekkür ederim.Zaten beni benden alan bir yazı idi, birde seslendirilince hepten hançer gibi saplanır oldu yüreğime.
Öncelikle hoşgeldiniz.Öyle demeyin insan bazen kendini öyle yalnız hissediorki. Nasılda yüreğine oturuyor gecenin ağırlığında,gözyaşları yoldaş oluyor sadece bu yalnız yolculukta.