(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensizlik içimi acıtır, niye Gecelerim gündüzlerime karışır, niye Sarındığım yorganım ısıtmaz oldu, niye Bu kadar severken, korkmak niye, Aşka inanmazken, aşka tutulmak niye Allah Aşkına, Sevda Aşkına… Sorarım Niye? H. Gemici
Niye, niye, Diye, diye, Dönme deliye, Bir sevgiye, Değmez bu hayat!
Kısa fakat yürek yakan, duygu yüklü, okurken şaire bile ilham verip, yorumu şiirleştiren bir şiir. Yürekten kutluyorum. Bir de isminizi bir yerden hatırlıyorum ama nereden olduğunu çıkaramıyorum. Büyük bir ihtmalle facebook'tan sanıyorum. Saygı, sevgi ve selamlarımla.
"Korkuyorsun... Kendini bu aşka adamaktan, bu aşkın mutluluğunu kanında hissetmekten, bağlanmaktan, bir tene duyabileceğin özlemden korkuyorsun...
Oysa aşk sevmez korkuyu. Cesurdur aşık olan. Bilse ki bu aşk onu yakacak, hayata, kendine küstürecek; yine gözü kapalı atar aşkın kollarına kendini. Korkuyorsun biliyorum, bu aşkın sorumluluğunu almaktan. Ama işimiz o kadar zor değil, herşeye yeniden başlamayacağız. Ortada bir aşk var sahip çıkılmayı bekleyen, o kadar.
Elimi tut, yine götüreceğim seni mutluluğun o tertemiz sahiline. Küçük kavgalar edeceğiz ara sıra, küskünlüğümüz dakikalardan öteye geçmeyecek. Söz veriyorum; gözlerime bakınca yine için titreyecek.
Şimdi bekliyorum mutlu olmak için, tek beden olabilmek için... Gelecek misin?"
Gecelerim gündüzlerime karışır, niye
Sarındığım yorganım ısıtmaz oldu, niye
Bu kadar severken, korkmak niye,
Aşka inanmazken, aşka tutulmak niye
Allah Aşkına, Sevda Aşkına… Sorarım Niye?
H. Gemici
Niye, niye,
Diye, diye,
Dönme deliye,
Bir sevgiye,
Değmez bu hayat!
Kısa fakat yürek yakan, duygu yüklü, okurken şaire bile ilham verip, yorumu şiirleştiren bir şiir. Yürekten kutluyorum. Bir de isminizi bir yerden hatırlıyorum ama nereden olduğunu çıkaramıyorum. Büyük bir ihtmalle facebook'tan sanıyorum. Saygı, sevgi ve selamlarımla.