...........Şairler Şiirlerine Asar Kendini ..................
Yaşam tuşu tek sigortası kalp Değer verme elbisene tenin kiri yıkanmaz ruhta Kul hakkı ağırdır her hücreye Çiçek sepetini taşlarla ağırlaştırma! Meydan verme hiç bir aha Fırsat arıyor şeytan bir ayagı sofada!
Kimse kimseden üstün değil, hor bakma! Uykuya yenik düşen gecelerde gözler magrur olur mu? Ağaçlar ayakta ölür unutma! Nefsi takip eden gün dönümü!
Habersizliğin haberi fısıltılı kulaklarda Hangi bıcak keser üzerine düşen saç telini? Kaç güneş saydım gözlerime gece düşerken Kanatlanma ruhum, ölüm aynı yerde unutma! Soluyan beden nerede olursa olsun Azrailin parmakları arasındadır Aynı yerden veda eder yaşama!
Gözler büyür, biri aşkta, diğeri ölümde! Bakışlarda iz sürür çağalırken azalmak! Sevda mahkemesi kurulur zaman meydanında Tek tek kirpiklere dökülür yılan zehri Ruh yürüyüp beden kalınca toprağa Şaşkın rüzgarlar kırar penceremi Ceset dünler yük üzerimde Dilime zor gelince başını eğer sözcükler!
Burnunda buram buram orman kokusu Uzanırdı sevda sinmiş kağıda Seyre dalardı hayali Düşünde boy vermiş boynu bükük ağaçlar Tarzı ruhumun köşebendi Güneşe değmeyen mum ışığım Kalemin dili olsa idi sustururdu dilimi!
Unutsam yar kendimi sende unutmak gibi Aynı anda aynı agızla gümler kelimeler Şairler şiirlerine asar kendini!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...........Şairler Şiirlerine Asar Kendini .................. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...........Şairler Şiirlerine Asar Kendini .................. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU SAYFADA HER ZAMAN DOLU DOLU ŞİİR VAR....
KUTLARIM......SAYGI VE SEVGİLERİMLE.....