(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuşlar Ağlarsa Ölürler ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuşlar Ağlarsa Ölürler ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİRİNİZ VE FOTOĞRAF ÇOK GÜZEL TEBRİKLER OYA HANIM.YÜREĞİNİZE VE KALEMİNİZE SAĞLIK.KUŞLARI BENDE ÇOK SEVERİM.UMARIM BÜTÜN KUŞLAR GÖKLERDE ÖZGÜRCE UÇARLAR.KUŞLARIN AĞLAMASINA KIYAMAM.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN GÜLHAN KESKİN.
Güzel bir şiirdi. Benzetmelerle yazılan. Maviliklerdeki özgür kuşlardı, duygular gibi dolaşan. Hain avcıları elinde matemlerle siyahlara boyanan. Şairi ve şiirin kutlarım. Saygılarla.
Asildir kuşlar ve özgür ! Günahsız mavilerde Güneşin sarılarında Cıvıl cıvıl Güllerin dalında =====================
Kuşlar kadar özgür onlar kadar yüksekte, Cıvıl cıvıl ötüşür mavi gökyüzünde ... Özgürlüğünü düşkündür o narin kuşlar, Onlar kadar olamayan he bire Dostunu taşlar HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Bacım. Çok güzeldi...
Bir kuş için titreyen yüreğe bak Merhamet kanatlarını açmış, o bir melek Değmesin bir göz, ne bir nazar Yazsın dizeleri, şakıyarak Bahar yüreğiyle kışları aşarak Aramızda kalsın o hep, sağlıkla yaşayarak...............bir an evvel iyileşmen dileğimle ve de sevgimle...
Asildir kuşlar ve özgür ! Günahsız mavilerde Güneşin sarılarında Cıvıl cıvıl Güllerin dalında Bülbüller şakıdıkça Çoşar doğa Masumdur kuşlar Kuşlar ağlarsa ölürler Avcıların tuzağında Matemlerde ! ------------------ KUŞLAR !
Günahsız Mavilerde !
merhaba yüreğimde yuvası olan güzel kuşun kanadı kutlarım şiirini özledim kuş olmayı ya bir şiirimde yazmıştım ve hiç. aklımdan çıkmaz çok severim o dalları da kesmeyelim lütfen biz aşktan yanalım soğuktan üşüyelim ama kesmeyelim hayatın köklerini dalların kırılmasın
kuşlar döndüklerinde konaca bir dal bulabilsinler diyedir aşk dediğimiz
evert arkadaşım beni aşk anlayışım da bu yoksa toplan çölleşecek dünya sevgiyle kal her nerede uçuyorsa kuşların aşkla kal
Asildir kuşlar ve özgür ! Günahsız mavilerde Güneşin sarılarında Cıvıl cıvıl Güllerin dalında Bülbüller şakıdıkça Çoşar doğa Masumdur kuşlar Kuşlar ağlarsa ölürler Avcıların tuzağında Matemlerde ! ------------------ KUŞLAR !
Özgürlüğün temsilidir kanat çırpmaları.Süzülebilmeleridir göz alabildiğine.Yapamıyorsa bunları bir anlamı yoktur varoluşlarının.Her canlı için elzem olanlar daim kalsın yüreklerinde,kullanmasa bile.Gün gelir uçası gelir nasılsa.Selam ve saygılarım le..