(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜSTÜ SENDE KALSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜSTÜ SENDE KALSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni sevdiğim kadar Beni sevmedin ki Nefret ettiğim kadar edesin Senden alacaklıyım ama... Boş ver... Üstü sende kalsın... ===================================
Üstü kalsın ki birgün lazım olur, Onun gittiği yol belki aynı yere çıkar, Baktın karşıdan geliyor hemen dur, İşte o zaman yüreği sana akar ... HakanKURTARAN Değerli Üstadım, Yine çok güzel satırlardı anlamlı ... Tebrikler Saygılar
"Sen beni hiç sevmedin ki, lanetlenmiş bir hastalığı saklar gibi seni içimde saklamamı, gözlerinin benim için büyülü bir hapishane olmasını, göz kapaklarımın içine resmini çizmemi, sevdin. Sen beni hiç sevmedin ki, hiç bitmeyen bir kitap gibi sürekli seni okumamı, duygu yüklü bir bulut olarak içimde dolaşmayı, seni her şeyinle sevmemi, sevdin. Yaptığım her şeyi bırakıp kirpiklerini seyretmemi, gördüğüm her şeyi herkesi sana benzetmemi, cennetten gelmiş olmayı ve sürekli bir ay parçasına benzetilmeyi, sevdin.
Sen yokken içimde bitmeyen bir hasreti yaşatmamı, sana olan aşkımdan sayfalarca yazılar yazmamı, sana beyaz bir melek gibi davranmamı sevdin. Seni beni hiç sevmedin ki, her gittiğinde seni sevmeye devam etmemi ve her döndüğünde beni yine aynı aşkla bulmayı sevdin. Sen beni hiç sevmedin, seni sevmemi sevdin...."
Harikaydı...
Kısa dizeler
ama anlatılmak istenen
bundan daha güzel anlatılamazdı...
Kutlarım arkadaşım...selam ve dua ile...
Aysel Var tarafından 10/28/2009 3:20:07 PM zamanında düzenlenmiştir.