(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.................SORMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.................SORMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikaydı şiir İbrahim abiciğim Ne kadar duyarlı bir yürekle yazılmış nasıl hissetmiş ki böylesine derin hissettirmiş... Alkışladım güzel yüreğini... Sevgimle...
BAŞTAN SONA BİR DRAMDI OKUDUĞUM TOPLUMUMUZUN ACI GERÇEĞİ MAL GİBİ ALINIP SATILA KADINLARIMIZ ŞİDDETE MARUZ KALAN KADINLARIMIZ ARIK KADINLARIMIZ ÖNEMSEMELİYİZ VE ARTIK KADINLARIMIZ OKUMTULAMLI YADA MESLEK SAHİBİ EDİLMELİ EKONOMİK ÖZGÜRLÜKLERİNİ KAZANMALI GÜZEL BİR TOPLUMSAL ŞİİR OKUTTUNUZ KUTLARIM YÜREKTEN
SELAM OLSUN DÜŞÜNE BEYİNLER SELAM OLSUN TÜM KADINLARA
Yüreğim acıdı, içim burkuldu Kalbime bir sancı vurdu ki sorma
işte şu an benimde aynen böyle oldu içim........... Sermin'e sesli okudum şimdi şiiri......... bu acı öyküyü kaleme alışını alkışladık can.............
tek kelimeyle HARİKA............. duyarlı yüreğine sağlık,var olsun kalemin............... tebrikler çokca,sevgilerimizle..............
Dizeleriniz duygusal ve yaşamın kesitlerini yansıtıyor , ama seçtiğiniz fotoğraf daha farklı olsaydı iyi olurdu. Eleştirimi mazur görün lütfen. Saygılarımla.
Avşarbey tarafından 10/25/2009 2:03:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne kadar duyarlı bir yürekle yazılmış nasıl hissetmiş ki böylesine derin hissettirmiş...
Alkışladım güzel yüreğini...
Sevgimle...