(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın anestezisi.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın anestezisi.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GBİRİSİ GİTMİŞSE EĞER ZATEN SENDE DEĞİLMİŞTİR .GÜLE GÜLE ONA .NE KAYBETTİĞİNİ ANLAYACAK BELKİ AYLAR BELKİDE YILLAR SONRA .AMAİŞİŞTEN GEÇMİŞ OLACAK .KAZANAN SANA DEĞER VEREN VE GİTMEYENDİR .SIKI SARIL ONUNLA HAYATA .
ihanetin şarkısıdır bu!!! şerefsizce derlenmiş, vicdansızca bestelenmiş... duymamışım! bir yıldan fazla söylenmiş...
hayat masasında; sağır olmusum... kör olmusum... aşkın anestezisi damarlarımda; hissetmez olmusum... hayal dünyasına dalmış ruhum, orada kaybolmusum BU İHANETİ YAZDIRANI BULSAMSAÇINI BAŞINI YOLARDIM İNAN .BU GENÇYAŞTA NE BU YAŞANAN .AMASİZİ ŞAİR ETMİŞ YA BU BÜYÜK KAZANÇ SİZİN AÇINIZDAN .BİRAZÖZEL GİBİ OLDU YAZIM KUSURABAKMAYIN .BELKİDE HİÇ ALAKASI YOK AMA BEN YAŞANMADAN BU KADAR GÜZEL YAZILACAĞINAİANMIYORUM .SİZE GÜZEL ŞİİRLER YAZDIRANLAR DİLİYORUM SEMİHCE .YÜREĞİNİZE SAĞLIK .
çok çok çokkkk teşekkür ediyorum şairem size.. bu ziyaretiniz çok mutlu etti.. yorumlarnız gururlandırdı.. insan herşeyi kurgularda,ihanetin acısını çeken bilir... yaradanım düşmanımın başına vermesin... yazınız özel değil.şiirlerimn başlıklarında da şiirlerimde de ben derdimi anlatıyorum zaten insanlara.herşey açıkça ortada.kusura bakılcak birşey yok çok teşekkür ederim...
ne kadar uzağa gitmişim halbuki. yanımda olanlara bakmamışım... ordan zarar gelmez derken, en yakınımdan yaralanmışım...
yine agir ve güzel bir siir. ihanet edenlerin vicdani senin acilarindan daha keskindir muhakkak. azap doludur haktirda. yüreginize saglik. selamlar sevgiler.
hicbitmez tarafından 10/25/2009 12:27:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
ne kadar uzağa gitmişim halbuki. yanımda olanlara bakmamışım... ordan zarar gelmez derken, en yakınımdan yaralanmışım...
Uzaklardaki güle uzanmaya çalışırke, basıp da geçtiğimiz papatyalara ne yazık ki bakmayı hiç bilmedik ve bilmek istemedik. Oysa onlar da en az gül kadar değerli hatat gülden ç.ok daha vefalidir bunu bilmek bile istemedik. Galiba İhanet basıp da geçtiğimiz paptyaların ahı bize ne dersiniz?
şimdi vakitlerden hüzün... sökmüş biri yelkovanı,akrebi... saatler hiç geçmiyor ihanet denen laneti.. dilimde bitmeyen o şarkı; elimde al renkli şarap kadehi... içiyorum... içtikçe yaşıyorum sanki cehennemi... sarhoşum, biri geri getirsin ondaki eski beni...
///hayat masasındaki anesteziden hiç kurtulamamısım; beş kuruşluk sevgiler için,üç kuruşluk fahişe’ye kanmışım///
şimdi vakitlerden hüzün... sökmüş biri yelkovanı,akrebi... saatler hiç geçmiyor ihanet denen laneti.. dilimde bitmeyen o şarkı; elimde al renkli şarap kadehi... içiyorum... içtikçe yaşıyorum sanki cehennemi... sarhoşum, biri geri getirsin ondaki eski beni...
///hayat masasındaki anesteziden hiç kurtulamamısım; beş kuruşluk sevgiler için,üç kuruşluk fahişe’ye kanmışım///
Güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
aaa... ama siz çok karamsarsınız... vallahi sizin sayfaya denk geldiğimde hayattan soğuyorum... yapmayııınnnn... hiçbirşey sizden öte değerli değildir... hele ki yalan olmuş bir yar... değişin artık... giden gittikten sonra geriye birsiz kalırsınız...yani aklınızı herkimse o kişi için boşa yorarsınız... neşe dolsun yüreğiniz;) ama anlatım bakımından güzeldi... hoşça vakitlerde kalınız;)
sevdiğimi söylemedim ki... sadece nefret ediyorum. orada söylemek istediğim herhangi birini severken ona sevgimi anlatacak şeyler yazamıyorum. sadece ayrılıklara,özlemlere,yada nefretime yazıyorum.. ama ondan sadece nefret ediyorum..