Bir merhaba dedik Yüzümüzü dahi görmesek te Hani sanal alemde Kelimelerle tanıştık Sen seni ben beni anlattık Ortak bir nokta yakalamıştık Can’dık ve aynı kültürdü kültürümüz Duvardaki sazımız Dilimizdeki sözümüz Ve türkülerimiz Sevda dillerimizde aynıydı Çünkü sevgiye inançlıydık ikimiz Gün gün içimde büyüdü Bir özlem besledim senin için Adına hasrette denir hani Hiç sebep yokken aklına düşer Yüzünü hayal edersin Bakışlarını görürsün Uzak bakışlarda Duyduğun sesinde seversin Usul konuşmalar işler içine Duyduğun kahkahası Yer etmiştir yüreğine Ve hep beklersin Ya bir mesaj yada bir telefon Mesafeler engel değildir Onu sevmene Hemde uzaktan sevmene 24/10/2009 ÇAMLIGİL
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UZAKTAN SEVEBİLMEK SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UZAKTAN SEVEBİLMEK SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzaklarda arama çünkü sen içimdesin taht kurmuşun kalbime en güzel yerindesin. çagırda sen onu. aç birtelefonunu. oda özlemiştir seni. kim bilir nasıl .da yakdın yüregini. dindirin bari özleminizi. YÜREGİNİZE VE ELİNİZE SAĞLIK ÇOK NEFİSTİ.
kanayanyaramsın tarafından 10/24/2009 3:16:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
kanayanyaramsın tarafından 10/24/2009 3:21:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duyduğun sesinde seversin Usul konuşmalar işler içine Duyduğun kahkahası Yer etmiştir yüreğine Ve hep beklersin Ya bir mesaj yada bir telefon Mesafeler engel değildir Onu sevmene Hemde uzaktan sevmene
Merhaba yazın Dostum. Gümüldür deyim. Açtım,yeni dizelerinizle karşılaştım eklediğiniz...Hani yazmıyordunuz,bir kaç zamandır...dile gelmiş,duygular,ne güzel,yazdıran nedense.ilhamınız akıp gidiyor.Serbest dizelerde,duygular,coçmuş ve de uyum içinde,dökülüvermiş mısralara...
SENİ, UZAKTAN SEVMEK,AŞKLARIN EN GÜZELİ ALIŞTIM ,HASRETİNE,GEL DESEN,GELEMEM Kİ........
ŞARKISI GELİVERDİ USUMA. aMA,SEVGİ ORTAK PAYLAŞILIRSA GÜZELDİR,DEĞER BULUR GÖNÜLLERDE. o SEVDAYA ERİŞMEK VE HAKETMEK ,EN GÜZELİ,EN HOŞU...
DÜŞTÜM BEN,SEVDA BAĞLARINA , ERİŞEMEDİM ,DAĞLARINA. GÜN GEÇTİKÇE,AŞARIM SANDIM, SENİN GÜZELLİĞİNE, KANDIM . DİZELERİMLE EŞLİK ETTİM SAYFANIZA.SEVGİ VE SAYGILARIMLA
yüreğinde yaşattığın sevdalar büyümüş ağaç olmuş.. Bense gölgesinde bir kuru yaprak…Yine de al beni avuçlarında yeşereyim. Can bulsun ölmüş hücrelerin benimle. Gözlerinin bulutlarını bırak bana ateşe vereyim hafiflesin acıların… Ne büyüt ne öldür beni kanıma gir…
Bir düş olsa da seni yaşamak Hüzünlerini rüzgarıma bırak Kendinle tamamla beni uzak kıyılarda Kelimelerce büyütmesen de sana olan sevgimi Öyle büyüksün ki yüreğimde Yüreğini acıtmayan ak bir sızı olayım içinde Bırak sevgili…
Harika dizeler Vural Abi. Hiç bir şey engel değildir ne olursa olsun. Yüreğine sağlık Abi. Saygılarımla.
nilkurt tarafından 11/8/2009 10:05:58 PM zamanında düzenlenmiştir.