(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah benim utangaç halkım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah benim utangaç halkım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu ülke mübarek bir ülkedir.Bu ülkede yaşamak şereftir.Değerli kardeşim utanması gerekenler halkımız değil o vefakar halkın ekmeğini çalanlardır.Kanını emenlerdir.Saadet zincirleri kuranlardır.Onların sırtını sıvazlayarak utancı köpürtenlerdir.Yüreklerini pazarda unutanlardır.Zindanlara açılan gözlerdir.Hazinelere açılan ağızlardır.Tebrik ediyorum.Keşke genelleme yapmasaydınız diyorum.
Ah benim utangaç halkım Çıplak hayaller bile kurmaya utanır da Karnı aç, ayakları çıplaklar ülkesinde Yaşamaya utanmaz..
Alıştırıldı be kardeşim. Yıllarca uyutula uyutula hep gerçeklerden uzaklaştırılıp, pembe hayallere sürüklendi halkımız. Ne kadar gerçeklerden uzaklaştırılırsa o denli yaşamaya razı bırakıldı. Kalemini ve yüreğini kutlar öğretmenin....
o vefakar halkın ekmeğini çalanlardır.Kanını emenlerdir.Saadet zincirleri kuranlardır.Onların sırtını sıvazlayarak utancı köpürtenlerdir.Yüreklerini pazarda unutanlardır.Zindanlara açılan gözlerdir.Hazinelere açılan ağızlardır.Tebrik ediyorum.Keşke genelleme yapmasaydınız diyorum.