(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE YAZAR? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE YAZAR? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Özü kaybolan kişinin, Dışı olsa ki ne yazar? Gözü üstünde başının, Kaşı olsa ki ne yazar?"
diyorsun.. Özü dışta, kaşı başta olanı vız ve tırıstan sayıyorsun!
"Öksüz kapısın itecek Her gün zamansız ötecek Dosta fırlatıp atacak Taşı olsa ki ne yazar"
diyorsun.. ancak mağdur ve mazluma ötenin elindeki taşa Ebabilce bir ruh ayıyorsun..
"Vicdan, iman olmuş kayar, Bir iki üç diye sayar, Hep verdiği sözden cayar, Yaşı olsa ki ne çıkar."
diyorsun.. kayık vicdanı, rakamsız cakayı ve söz mukallidini ibret mihengine dayıyorsun..
"Ovada yolun şaşırır, Pişmişi tekrar pişirir, Köpüklendirir taşırır, Aşı olsa ki ne çıkar."
diyorsun.. Yunusca bir edebten gelmeyen ovada yol şaşırıcıyı, pişmişini pişire pişire köpüklendirici garabet aşcısını hıyar elzeminde soyuryorsun.
"Dost meclisine varamaz, Kulun yarasın saramaz, Bir hayra kafa yoramaz, Başı olsa ki ne çıkar."
diyorsun.. Ve kendine mütenasib bir cemiyet içindeki ahraz ve arızları saflarının dışına koyuyorsun..
"Hep arkadan atar tutar, Gaflet ihanetten beter, Oğuzsoylum derki yeter Dişi olsa ki ne yazar"
diyorsun.. Ve medeniyet dediğimiz tek dişi kalmış ruh ve vicdan canavarını kendi iman, inanç ve kulluk renginle boyuyorsun.. Şair; ne kadar da güzel ve isabetli söylüyorsun.. Ki ben; ibret almayacak ve kaydını hafızasına yerleştirmeyecek bir baş tanımıyorum.. Selâm ve dualarla
Özü kaybolan kişinin, Dışı olsa ki ne yazar? Gözü üstünde başının, Kaşı olsa ki ne yazar? ========================
Özdedir tüm maharet Ama Üstadım biraz sabret.. Neler olacak hep birlikte göreceğiz, Biz millet olarak Sonsuzluğa ereceğiz. Yürekten Tebrikler. Saygılar
Dost meclisine varamaz, Kulun yarasın saramaz, Bir hayra kafa yoramaz, Başı olsa ki ne çıkar.
Hep arkadan atar tutar, Gaflet ihanetten beter, Oğuzsoylum derki yeter Dişi olsa ki ne yazar ************************************ "Oğuz soylu, kim dost bilir, Kumarda içkide dener öğrenir, Toplamış o dostlarını, yanına, Sohbet eder,onlarla eğlenir."
yanlış anlama sakın "eğlenmeyi vakit geçirme anlamında kullandım. TEBRİKLER DOST ÇOK GÜZELDİ
a.yüksel şanlıer tarafından 10/18/2009 10:59:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
mükemmel okunup okutulacak bir şiir adam gibi adam olamayanlara güzel bir gönderme harikasın gardaşım her zaman ki gibi selam olsun adam gibi adam gönlüne
Gaflet ihanetten beter,
Oğuzsoylum derki yeter
Dişi olsa ki ne yazar
çok güzel kutlarım şairi ve şiiri