(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜN GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜN GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir şiirde toros havası soluduk sahi köknar diyorsun köknar bulunuyor mu toroslarda ben karadenizde çok olduğunu duydum köknar düzgün dokuluysa ve de yumuşaksa bağlama kapağında sesi inil inil dinle sağlıcakla kalın hocam
Etlik için iki keçi keserdik, Dolap yoktu serin yere asardık, Bir kısmını cerelere basardık, Hayali gözümde duruyor şimdi.
Çokeleği derilere koyardık, Birer sokum yerdik hemen doyardık, Ağzımızı buzlu suya dayardık, Tadı damağımda duruyor şimdi
Oğuzsoylum geçmişini özledi, Çoğu zaman ekmeğini közledi, Geri döner gelir diye gözledi, Hayalı gözümde duruyor şimdi.
Beni çocukluk yıllarıma götürdün dot,özledim ogünleri.Ben çocukkende çok fakirdik.Babamın bir evden başka varlığıda yoktu.Ankarada gündelikçi olarak çalışır,sombaharda köye gelirdi.Gelince iiki keçi alır bir aydaha besler keserdi kış için.Kavurma yapardı.o günlerde bulgur çorbası bile güzeldi bize. Ben şimdi kurbandan beri et yiyemedim,çünkü emekliyim.Vurgularım sistemedir.Bizi bu hale getirenleredir. Şimdi bu sitede şiirlere yazılan yorumlara bakıyorumda,tarafgirlikten başka,yada diğer adıyla,riyakarlık ,yalakalık yapanlara üzülerekte olsa yorum yaıyorum. Sahi ne oldu bize.? Siz anadoluyu iiyi tanıyorsunuz,mesleğiniz gereği,sanırım benide hatırladınız..? Ankaradan doğuya doğru giderken kaçyüz kilometreden sonra orman var anadoluda.? Lafa gelince mangalda kül bırakmıyoruz,sözde milliyetçilik yapıyoruz.Ormanları kese kese,tarla yaparak,yakarak yok ettik,şimdi şiirlerde arar olduk.Ne güzel yazdışsınız.Saygılarımı sunyorum.
Şair arkadaşım, Şiirinle beraber,yoksulluğun kol gezdiği,ama yinede özlenen o günleri,Türk filmi seyreder gibi zevkle izledik. Kutlarım usta kaleminizi.Ellerine sağlık.Esen kalıın...
Ustanın sözünün üstüne söz mü? Ne haddimize, lakin duyguları bilenleri de götürdü gerilere, Geçmişin efsunundan, geleceğin endişesine çekti. İfade hoş ve akıcı, Beni en çok etkileyen ise Unuttuğumuz "SOKU" oldu. Şimdi çoğunun adını dahi bilmediği, Saygılar sundum ağam, Kalemine zeval gelmesin.
sahi köknar diyorsun köknar bulunuyor mu toroslarda
ben karadenizde çok olduğunu duydum
köknar düzgün dokuluysa ve de yumuşaksa bağlama kapağında sesi inil inil dinle
sağlıcakla kalın hocam