Devam etmek SAVAŞLARA Neye yarar ki Hepimizin paylaştığı Güzel bir Dünya var Uzat ellerini Masmavileri yakala Bak küçük bir çocuk Uçurtma uçuruyor Ürkütme sakın ha İpini kopartma Öyle güzel süzülüyor ki Semalarda Gülüyor çocukgülüyor Kahkahalarla !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İpini Kopartma ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İpini Kopartma ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben çocukların elindeki uçurtmanın ipinin kopmasını hiç istemem vakti geldiğinde çocuklara uçurtma dağıtırım uçurtsunlar diye çünkü bir uçurtmam olmadı çocukluğumda ama gel gelelim o hain rüzgara ne demeli hain dedim ama onsuzda uçurtma uçmaz bak onsuzda hainsizde olmuyor...
Devam etmek SAVAŞLARA Neye yarar ki Hepimizin paylaştığı Güzel bir Dünya var Uzat ellerini Masmavileri yakala Bak küçük bir çocuk Uçurtma uçuruyor Ürkütme sakın ha İpini kopartma Öyle güzel süzülüyor ki Semalarda Gülüyor çocuk gülüyor Kahkahalarla !
Şiir mahzenimden ! Oya gedik DİZELERİN ÇOK GÜZEL KUTLARIM ŞEN VE ESEN KALIN
sizi takip ederken duygularımızın benzeştiğini farkettim kalemdaşım. yaşamı sevmek, nefes almanın güzelliğini farkında olmak, şiirin bile yüreklerimizi gençleştirdiği bu dizelerde de çok güzel yaşam sevinci gördüm. sevgimle.
her bir çocuk saflığı içinde kalabilse keşke, barışçıl yaklaşım kaplasa dört-bir yanı çocukça masumiyetler içinde. duyarlı yüreğin var olsun. harika dizeler. kutlarım. sağlıcakla kal.
uçurtmaya verilen anlam ile şiirde kullanılan anlam çelişmiş..düşüncenize kesinlikle katılıyorum.Fakat uçurtma ilşikilendirmesi ezberimi bozdu.Devam etmek SAVAŞLARA Neye yarar ki Hepimizin paylaştığı Güzel bir Dünya var Uzat ellerini Masmavileri yakala Bak küçük bir çocuk Uçurtma uçuruyor Ürkütme sakın ha İpini kopartma Öyle güzel süzülüyor ki Semalarda Gülüyor çocuk gülüyor Kahkahalarla !
çocuğun yükselen uçurtmaya bakışında ki sıcaklık sürsün elbet,elbette gökyüzünde kuşlar ,bulutlar,güneş,yıldız ve uçurtmalar olsun..da..ne var ki şiirde ipini koparmak düşüncesi başka şekilde verilebilir miydi diye ...selamlar,sevgiler..düşünceye tam puan.
Devam etmek SAVAŞLARA Neye yarar ki Hepimizin paylaştığı Güzel bir Dünya var Uzat ellerini Masmavileri yakala Bak küçük bir çocuk Uçurtma uçuruyor Ürkütme sakın ha İpini kopartma Öyle güzel süzülüyor ki Semalarda Gülüyor çocuk gülüyor Kahkahalarla !
Yanıldığınız bir yer var şairim.Sizde bilirsinizki bu sağdece dilimize yerleşmiş kelimedir.Uçurtmala özgür değillerki,olamayacaklarda hiç bir zaman.Çünkü bir ipe bağlı olan nesne özgür değildir.ÖZGÜRLÜK BİR KUŞ GİBİ İSTEDİĞİ YERE UÇA BİLMAKTEİR. Şiir çok güzel,ard niyet aramadım,yıllarca bize ytturdukları yalanların bir tanesiini deşifre etmek istedim. Saygısızlık yaptımsa özür dilerim.
Bak küçük bir çocuk Uçurtma uçuruyor Ürkütme sakın ha İpini kopartma Öyle güzel süzülüyor ki Semalarda Gülüyor çocuk gülüyor Kahkahalarla ! evet bende yorum bulamadım o kadar güzel olmuş ki ne yazacagımı bilmiyorum tebriklerrrrrrrrr
Devam etmek SAVAŞLARA Neye yarar ki Hepimizin paylaştığı Güzel bir Dünya var Uzat ellerini Masmavileri yakala Bak küçük bir çocuk Uçurtma uçuruyor Ürkütme sakın ha İpini kopartma Öyle güzel süzülüyor ki Semalarda Gülüyor çocuk gülüyor Kahkahalarla !
Sevgiyle yazan yüreği kucaklıyorum çok güzel dizelerdi sevgimlesim.
Savaşın barınamadığı tek yer çocuk yürekleridir. Bırakalım onlar hep uçurtma uçursunlar mavi göklerde. Düşüncelerinize katılıyorum Oya hanımcım. Ne de güzel dile getirmiş o renkli kişiliğiniz...Dizelerinizde sizi çok iyi tanıdım, sevgi dolu yüreğin hep renkli kalsın, solmasın renkleri.
Duyguların güzel ifadesinde güzel bir şiir okudum.Çocukluğumda esen rüzgarları es geçmezdim hiç.İnsanların savaşlardan uzak uçurtmalar kadar neşeli olmaları dileklerimle selamlarımı,saygılarımı gönderiyorum.
çok güzel bu şiire nasıl bir yorum yazılır bilmem,ki çok annam içeren çok güzel mesajı olan harika bir şiir siz bir dahi siniz taktire şayan sıniz yüregline sağlık saygılar ...
çok manidar ve çocuk ruhluydu.
tbrkler.
sevgi ile klın