KOLAY DEĞİLŞiirin hikayesini görmek için tıklayın değerli dostlar şu anda çok yoğun olduğuman dolayı şiirlerimle ilgili yazı veya hikayesini yazabilmem olanaksızdır nedenini sorarsanız şiir yazmalar, not almalar, en önemlisi ben "Denizli Belediyesi konservatuvarı, Nota, Solfej, Türk Halk ve Bağlama Bölümünü kazandım orada okumakta ve eğitim görmekteyim 2009-2010 yılı 3.ncü sınıftayım yani 3 yıl sonra inşallah huzurlarınıza Türk Halk müziği ve Bağlama sanatçısı olarakta çıkacağım şimdilik Şaiirlik Yapıtorum şairler şiir şölenleride gazetelerde Dergilerde köşelerim de oldu zaman zaman tabiki gençliğimde bağlama yani Saz çalmayı çok istememe rağmen öğrenmem nasip olmadı nasip bu güneymiş demekki bir söz vardır. "geç olsun, güç olmasın" diye hayırlısı Allahtan şu anda yinede bağlamayı çalıp atükü söylüyorum ama şimdilik daha sonraları "Şair, Âşık, Ozan,"Türk Halk müziği,sanatcısı, nota, bona, solfej, ve bağlama hocası olarakta huzurlarınızda olmaktan gurur duyarım.
bu yazımı benim ve şiirlerim hakkında yazı yazamadığım için siz "değerli gönül dostlarımın merakını gidermek için acele yazmak zorunda kaldım bu yazımdaki eksikleri ve hataları daha sonra düzeltip benim ve şiirlerim hakkında çok güzel ve benim için bir o kadarda değerli açıklamalarımı yazacağım bazı doslara mesaj ve bana gelen meyillre cevap yazamıyorum o değerli dostlardan çok çok özür diliyorum en önemlisi bilgisayar ve internet konusunda henüz fazla bilgi edinemedim. işlerimden ve derslerimden dolayı inanın çok yoğunum bu gecikmeleri ileriki günlerde en iyi şekilde telafi edceğimden emin olabilirsin. "Hoşça kalın, Dostça Kalın..."
Sormayım bana derdimi
Anlatmak hiç kolay değil Benim gönlüm sevdâlanmış Avutmakta kolay değil Ümmü’şüm yüzüme gülmez Derdim nedir onu bilmez Sevda seli gözden gelmez Ağlamakta kolay değil Yârin cilvesine kanıp Sevdiğine sevdalanıp Aşkı ile her gün yanıp Kavrulmakta kolay değil Yâr sevmesi kolay dile Aşkı her gün verir çile Yâr aşkıyla gurbet ele Savrulmakta kolay değil Salih , gözü sürmeliden Farkım kalmadı deliden Çok sevip de sevgiliden Ayrılmakta kolay değil * 07.06.1985 * * *Ozan*Seveni* * Âşık Salih ARMAĞAN * *Şair*Yazar* * |
Anlatmak hiç kolay değil
Benim gönlüm sevdâlanmış
Avutmakta kolay değil
Ümmü’şüm yüzüme gülmez
Derdim nedir onu bilmez
Sevda seli gözden gelmez
Ağlamakta kolay değil
Yârin cilvesine kanıp
Sevdiğine sevdalanıp
Aşkı ile her gün yanıp
Kavrulmakta kolay değil
Yâr sevmesi kolay dile
Aşkı her gün verir çile
Yâr aşkıyla gurbet ele
Savrulmakta kolay değil
Salih, gözü sürmeliden
Farkım kalmadı deliden
Çok sevip de sevgiliden
Ayrılmakta kolay değil
Hak yardımcın ola.Tebrikler