(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__KIZIM __ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__KIZIM __ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ GÖNÜL DOSTU ŞİİRDE BİR ANNENİN KIZINA NASİHATI VE GİZLİ ÇIRPINIŞI OKURKEN İÇİM BURKULDU DESEM YALAN OLMAZ ŞİMDİ GENÇLER NASİHATI ANLAMIYOR AMA ANNE OLUNCA KIZINDA SENİ ANLIYACAKTIR. O GÜZEL YÜREĞİN DERT GÖRMESİN YAZAN VE YAZDIRAN YÜREKLERİ KUTLARIM... ERCİYESDEN SAYGILARLA
bir anne olarak yüreginizin sesini dökmüssünüz dizelere cosmus ana yüreginiz evladi icin ,,mukemmel bir nasihat olmus her ana evladina bir siir yazip asmali bas ucuna okusun anlasin hataya düsmesin diye ,,,RABBIM evlatlarimizin acisini göstermesin bizlere ayaklarini tasa deydirmesin emeklerini bosa cikarmasin,,,,kutluyorum duyarli ana yüreginizi saygilar slmlar tbkler,,,,,,
Aşk güzel duygudur, seversin sende Karşında ki yürek, değmeli kızım Koyunu tilkiyi, göremesen de Sevgine boynunu, eğmeli kızım...
Anne nasihati, sevilmez asla İsyanın bitince, hatırla kızım Gel yine başını, göğsüme yasla Sevenin ailen, hatırla kızım Sevdiğin ailen, unutma kızım....
Güzel dizeler okudum sayfanızdan Bir annenin kızına ailesi hakkındaki vermesi gereken güzel nasihatlar bunlar.. Yüreğinize sağlık.. Sevgi ve saygıyla esen kalın..
Anne nasihati, sevilmez asla İsyanın bitince, hatırla kızım Gel yine başını, göğsüme yasla Sevenin ailen, hatırla kızım Sevdiğin ailen, unutma kızım....
YÜREKKTEN KUTLUYORUM BİR ANNENİN KIZINA NASİHATİ EVLATLAR HER NE KADAR ANLAMASALARDA ? ANLADIKLARI ZAMANDA ÇOK GEÇ OLUYOR TABİKİ HATİCE HANIM YÜREK SESİNİZ DAİM OLSUN SEVGİLERİMLE..
ah arkadaşım rabbim acılarını göstermesin ama hiç büyümeyen insan evladı olduğu de bir doğuruyoruz bizim gözlerimiz yumulana kadarda sanırım işimiz bitmiyecek evlatlarımızla..sevgilerimle..
değerli yorumunuz için çok teşekkürler..genele hitap etmek istedim..klasik oldu ama.. gençlerimiz öğüdü sevmezler..ama duramadım işte...sayfamı ziyaretiniz için sağolun..selamlar...