Merhaba hayat adım Selin Bütün masumiyetimle gülüyorum sana Gözlerim tozpembe görmekte seni Ne olur, ne olur yanıltma beni Hissediyorum, yürekten hissediyorum Bu tozpembe dünyada diyorum Masum çocuklar ölmekte Masum umutlar solmakta Korkuyorum, aranıza girmekten Korkuyorum bunu bilin
Merhaba hayat adım Selin Üşümüyorum şimdilik Anamın koynunda sıcaklığım Babamın bakışları gücüm Çocuk olmak mı tek suçum Gün geçtikçe büyür bedenim Duyuyorum çocuk çığlıklarını Duydukça acıyor içim Korkuyorum acılardan Korkuyorum bunu bilin
Merhaba hayat adım Selin Biliyorum öğreneceğim savaşmayı Öğreneceğim insanları sevmeyi Çocuk öldüren kurşunu eritmeyi Kurşundan çiçek yapmayı Sizlere inat öğreneceğim Hep çiçek vereceğim çocuklara Hep sevgi vereceğim
Merhaba hayat adım selin Ve ben çiçek bekliyorum sizden Bekliyorum bunu bilin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..............ADIM SELİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..............ADIM SELİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilirim torun sevgisini... nelerin önüne geçtiğini... Allah analı-babalı büyütsün.solmasın geleceği... kutlarım harika dizelerini. güzel paylaşımını. tebrikler dedeye. sağlıcakla kal.
Merhaba Selin... Hoş geldin dünyaya... Ve meleğim annen kopardı kanatlarını biliyorum bu dünya da kal diye... Biliyor musun hiç endişelenme çünkü hayatın boyunca her ihtiyacın olduğunda annen ve baban deden ninen hep yanında arkanda olacaklar... Sen bir çiçeksin zaten çiçek bahçesi gibi rengarenk gülümsemen ve ben yüce Rabbimden diliyorum o gülen yüzün hiç solmasın inşallah... Ve Selin sen büyüyünce çok hayırlı bir evlat olacaksın inşallah ve tüm bu kötülüklerin üzerinden geleceksin. Ben inanıyorum buna... Öyle güzel öyle tatlısın ki dedenden izin aldım ilk gördüğümde yiyeceğim o yanaklarını (gerçi o izin vermedi ama) olsunnn ben mıncıklaya mıncıklaya seveceğim seni.... Ve bu dua da benden sana "Ey yüce Rabbim sen Selin'i ve tüm çocuklarımızı koru gözet önce sana emanet ettik ve sen onları hayırlı evlatlar olmaları için onlardan elini çekme Rabbim... Onlar hep gülsünler tıpkı Selin'in bu resimde güldüğü gibi"... İbrahim dedeeeeee seni de çok seviyoruzzzz yüreğine sağlıkkkkkkkk... Ama ben SELİN'i yiyeceğimmmmmmmmmmmmm boncuğummmmm yaaaaa........... Sevgilerimle....
Merhaba hayat ben selin Ve ben çiçek bekliyorum sizden Bekliyorum bunu bilin
merhaba Selin.............. ne güzelsin sen öyle.............. umarım yaşamında,yaşadığın dünyada güzel olur........... çok daha güzel sabahlara uyanırsın mutlu.................. umut Selin umut............aydınlık yarınların umudu.................. savaşların olmadığı,çocukların vurulmadığı,insanların aç kalmadığı sevgi dolu yarınların umudu............ bekle Selin.................bahçende açacak o güzel çiçekler.....................
korkmayacaksın.......... sinmeyeceksin............. susmayacaksın............... sen cesur yürekli bir insan olacaksın.............. bak deden şiirler yazmış sana,hadi gülümse bebek:))))
Merhaba hayat ben Selin Biliyorum öğreneceğim seninle savaşmayı Öğreneceğim insanları sevmeyi Çocukları öldüren kurşunları eritmeyi Hep çiçek vereceğim çocuklara ben Hep sevgi vereceğim
Merhaba hayat ben selin Ve ben çiçek bekliyorum sizden Bekliyorum bunu bilin GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM SELİNİN ÇOK GÜZEL DİZELERDİ SAYGILAR SELAMLAR .
Var olun yüreğinize sağlık.