yüreğimin kafesi yok dağ üstüme üstüme yağdı, yalın bir acıya yitirdim sevişmelerimi kaynar sularda yıkandım, üstümü örten bulut değildi aynasında yüzümün... kaç yıl daha yaşarım kaç nesil sürer daha buhranım bilemiyorum... ben çocuk kalayım diyorum ama bırakmıyor dışımdaki koca adam....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
koca adam..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
koca adam..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğimin kafesi yok dağ üstüme üstüme yağdı, yalın bir acıya yitirdim sevişmelerimi kaynar sularda yıkandım, üstümü örten bulut değildi aynasında yüzümün... kaç yıl daha yaşarım kaç nesil sürer daha buhranım bilemiyorum... ben çocuk kalayım diyorum ama bırakmıyor dışımdaki koca adam....
((( numberone))) güzel bir şiir tebrıkler sevgiylekalın......
hoşgeldiniz yeniden:)) özlettiniz şairim:)çocuğun beslenme kaynaklarını değiştirmek işe yaradı bende... dışımdaki koca kadın artık söz geçiremiyor çocuğuma.... yüreğine sağlık şairim...
Sevgili Ati,yoktunuz bir süre ama dönüşünüz muhteşem oldu:))siz dışınızdaki koca adamı bırakın,içinizdeki çocuğun sesine kulak verin..sevgilerimle...teşekkürler...
çocuk kalamama duygusu hüznüyle birlikte çöktü üzerime...
ama yine de...
dışınızdaki koca adama fazla prim yaptırmayın derim ben.
saygılarımla.