(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
içine bak.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
içine bak.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mavide söndürdüm geceleri, nereye dönsem mavi, bugün biraz dağım, biraz kırmızı, dönmeye aç yelkenlerini, gittiğinden beri dinliyorum, rüzgar anlatıyor seni.
şiir ve ilham için teşekkürler.......
mavidalga tarafından 5/21/2007 6:00:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seneler korkutmasın seni çocuğum. Kötü değiller inan, yanılgı kadar. Herkesin kaderi sonunda ölüm, Oysa her aldanışta bin ölüm yatar.. ESEN KAL SEVGİLERİMLE..
İnsan bazen görür de söyleyemez ne gördüğünü. Düşler hep tazedir oysa, sıcaktır umutlar. Ve mavi kalır düşlerin rengi, tozbulutu ağır kokusuyla silmemişse düşlerin rengini.Geceler mavinin en baskın renginin çalınmış halidir oysa. Net ve soğuk. Çok güzeldi, içine saklandım şiirim, müsadenizle.Sevgimle...
mutedildalgalı tarafından 5/21/2007 4:24:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
elden ayaktan çekilmemesi temenni...
tarzı, dingin üslubu ile
haklı bir yer ediniyor gecemde şiir.
saygılarımla.