Mahzun bakışlı gözlere sevdalı biri olmuşum Kalemimin izleriyle gönlün tefsiri olmuşum İnadımdan değil ey yar, aşkına olan ısrarım Yüreğimdeki sevdanın bil ki esiri olmuşum
Aşk olmayan bir dünyada deli gönlümle sürgünüm Yaşanılan onca sevda, onca derstir bana dünüm Elde değil böyle aşktan ha deyince kopup gitmek Sabahıma güneşsin sen mümkün değil sensiz günüm
Denizdeki yakamozdan kalbe dolan ziyamda sen Masum geçen uykularda her gördüğüm rüyamda sen Gecelerim kâbus olur aklıma düşmesen eğer Bundan sonra her nefeste yaşanacak dünyamda sen
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........AŞKININ ESİRİYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........AŞKININ ESİRİYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem, komutunu gönlünden alıyorsa, Yazdığını bilir. O, rehberinin emrine, hükmüne ram olur. Sonra, sonra işte böylesi şiirler bestelere söz olur... Efendim, takdirlerim ve tebriklerimle!
yürek yine çağlamış coşmuş............ aşk olup akmış sayfaya........... çok güzeldi şiir.......... yüreğine sağlık cannn............... tebriklerim dolu dolu geliyor,sevgilerle.............
Mahzun bakışlı gözlere sevdalı biri olmuşum Kalemimin izleriyle gönlün tefsiri olmuşum İnadımdan değil ey yar, aşkına olan ısrarım Yüreğimdeki sevdanın bil ki esiri olmuşum YÜREK SEVMİŞSE ESİR OLMAMAK MÜMKÜN DEĞİL.. GÜZEL BİR AŞK ŞİİRDİ.. SAYGILAR..
Ne güzel aşkı böyle anlatabilmek... Rağmen sevgi bu olsa gerek... Sevdalar rüyalara düşmezse kabus olur elbet... Harika dizeler İbrahim Abiciğim yüreğin aşk dolsun... Bernaca Sevgilerimle...
Bernaca tarafından 10/12/2009 11:35:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kalem, komutunu gönlünden alıyorsa, Yazdığını bilir.
O, rehberinin emrine, hükmüne ram olur.
Sonra, sonra işte böylesi şiirler bestelere söz olur...
Efendim, takdirlerim ve tebriklerimle!