Bir beşik bu sallanan düşüncelerimde Bir o yana bir bu yana.. Hafiften bir ninni mırıldanıyorum, Hayallerim gerçek olup çıkageliyor karşıma. Dönmek istemezken geriye, Adımlarımın dönüşlerini izliyorum.
Nerelere gitmişiz birlikte, Bir solukta yaşamışız Sızılarımın sancısı başladı işte Gözlerinin penceresinden girişim yüreğine O tatlı, o hülyalı Olanca sevgileri verişim sorgusuz sualsiz Bir mısra ki doludizgin Bir şiir kadar serüven
Yitirmeli diyorum Yeniden başlamalı başlayışlara Bir piyanoda piyano-piyano girsek yarına Yazdıklarımda olmasa Hani diyeceğim hani Hiç yaşamadım Unuttum diyeceğim Ve şehirler tutuşacak gözlerimde Saat geç de olsa inan ki gideceğim
Bir yapraktı kopardığımız Kopardık, yaşadık ve dindi., Yol çıkmazdı, yol yarıydı, Bitti...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B E Ş İ K şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B E Ş İ K şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirde ilk bölümlerde geçmiş çok güzel kurgulanmış...Sonraki bölümlerde phoenix(anka kuşu) misali küllerinden yeniden doğma isteği var ama ne çare...Yaşananlar sürükleniyor insanın peşinden..Finalde çaresizlik çok çarpıcı bir biçimde.... insanın yüzüne vuruyor...acımasızca.
Ve şehirler tutuşacak gözlerimde Saat geç de olsa inan ki gideceğim Bir yapraktı kopardığımız Kopardık, yaşadık ve dindi., Yol çıkmazdı, yol yarıydı, Bitti...
şiirlerini zevkle okuduğum bir kaç şair arasında sınız gerçekten diğer şiirleriniz kadar bu şiirede özen gösterilmiş harıka .. tebrıklerimle..kalemin daim olsun .sevgiylekal..
Ne demiş Ömer Hayyam; "Biz de çocuktuk, bir şeyler öğrendik; Bildiklerimizle övündük, eğlendik. Şu oldu, bu oldu da ne oldu sonra? Bir bulut gibi geldik, yel gibi geçtik."
Birde benden;
Aşklarımızda bizlerle beraber gelir bizlerle yolculuk yaparlar Varsın bizlerle girsinler mezara
Bir tek şey isterim Tanrı'dan Yazdıklarım kalsın yaşadıklarımla Torunlarım olsun onlar Torunlarımın torunu
Desinler ki bu da şairin Emeklerinin bedeli Ruhunun faizi!!!
SEMİH SEYYİD tarafından 5/20/2007 7:58:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ve şehirler tutuşacak gözlerimde Saat geç de olsa inan ki gideceğim Bir yapraktı kopardığımız Kopardık, yaşadık ve dindi., Yol çıkmazdı, yol yarıydı, Bitti...
Harika bir bütünlük hakim şiire ayrılığıyla sevdasıyla özlemiyle sitemiyle bir can gibi olmuş şiir -her parçası gerekli-
Merhaba Bir yapraktı kopardığımız Kopardık,yaşadık ve dindi., Yol çıkmazdı,yol ayrıydı, Bitti...
Tekrar tekrar okudum ayrılıklar hiç hoş olmasada yaşanıyor maalesef... çok beğendim şiirinizi hüzün de olsa bir renk hayatın içinde ,acı bir tad ayrılık ve ayrılığa uzanan yollar... Saygılar
Kar yangını bir gecedir zaman artık, kahrolası ıssıs sokaklarda... Akşam şehire her gelişinde, hüzünle gelir. Acılarını alıp gitmez... Kanadı kırılmış yavru bir kuş gibi sığınacak bir dal ararsın kutluyorum Sevgili Katre...teşekkürlerimle...sevgiyle...
Bir yapraktı kopardığımız Kopardık, yaşadık ve dindi., Yol çıkmazdı, yol yarıydı, Bitti... yollar bitmez sayın katre ayrılıklar hiç hoş değil ama dizeler çok güzel tebrikler selam ve sevgilerle..
Hiç yaşamadım Unuttum diyeceğim Ve şehirler tutuşacak gözlerimde Saat geç de olsa inan ki gideceğim Bir yapraktı kopardığımız Kopardık, yaşadık ve dindi., Yol çıkmazdı, yol yarıydı, Bitti...
çok güzel olmuş tebrik ederim alılştırdınız beni şiirlerinize
Yazdıklarımda olmasa Hani diyeceğim hani Hiç yaşamadım Unuttum diyeceğim Ve şehirler tutuşacak gözlerimde Saat geç de olsa inan ki gideceğim Bir yapraktı kopardığımız Kopardık, yaşadık ve dindi., Yol çıkmazdı, yol yarıydı, Bitti...
salıncağın ayakları da kırıldı, ruhum uyumaz artık, dinlemezse sesini, yoksa ninnisi... utanmasam ağlayacağım, yarıda bırakıp bütün savaşları bırakacağım... yoksa bitti de savaşlarım ben mi bilmedim, gölgen yok nerdesin..
Saat geç de olsa inan ki gideceğim Bir yapraktı kopardığımız Kopardık, yaşadık ve dindi., Yol çıkmazdı, yol yarıydı, Bitti...
Şimdi bütün öfkemi yoldan alacağım kaptırıp giderken ne demek bittim ben gelmeyin demek..Sevgili Katre bir solukta okudum çok güzel dizelerdi sevgili dostum kutluyorum yüreğine sağlık kalemin hiç bir zaman susmasın sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman ve yolların da hep açık olsun... Sevgilerimle...
Yüreğiniz hiç susmasın..