Dürstlük kelimesi bile kor ateştir Bir de yalan demem demek büyük hata Maziden bugüne dek geldim bata bata İnandığım yolda tek kalsam da güçlüyüm.
Meyveler veren ağaç en çok taşlanandır Hele etraf bozuk ve de hırsız dolu ise Yaşama şansı yoktur, ak güvercinlerin Teslim bayrağını çektim duyrulur benden.
Küfür dahi eden olursa bağırmam hiç Varsın desinler selim çok gurursuz imiş Herşeyde var bir hayır, diyeceğim artık Herkes iyi sadece ben çokça kötüyüm.
Doğanın kanunu kesindir arkadaşlar Liyakat bulacaktır ergeç her insanı Bana yaptılar en kem yakıştırmaları Canlar sağolsun en kötü ben alayım tek.
Çoluk cocuk var elbet her kutsal ocakta Hiç düşünmenden yarını atın iftira Hatta bir ruh hastası desinler ne yazar Eden bulur kendinde ve veletlerinde!..
Alkışlıyorum sizleri ey çok kurnazlar Ben bir deli sizler çok akıllı ve asil Duyarlılık ise kalmış ben gibilere Yalan ile yalancı edilirken ser taç.
Ya toplum çıkmış zıvanadan ya da benim Toplum deliye hasret bense akıllıya Duyarlı olacağım haykıra haykıra Bu ise zır delilik varsın desinler.
Daim haklısınız diyeceğim her şartta Bu yeryüzünün en iğrenç insanı benim Bilimsel çalıştım da bu sonuca vardım Mutlu olun ve umursamayın selimi!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teslim Bayrağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teslim Bayrağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler...