(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülüm... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülüm... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım toprağım kalemin hiç susmasın canım, sevda ve can yakmalar olmasa bu kadar güzel şiirler yazılmaz keşke tüm sevenler mutlu olsa ama bu imkansız, yüreğinize hüzün değmesin daima mutlu olun kutlarım....
inanki sana cok kirildi kalbim Gülmeyi unuttu bugulu gözlerim Günden güne perisan oldu halim Seni sensiz yasamak zormus be gülüm.
Ömrümü sana adamaya hazirdim Kalbimi sonuna kadar sana acmistim Sana olan tutkumu hicmi anlamadin Sevipte ayrilmak zormus be gülüm.
SEVİPTE AYRILMAK GERÇEKTEN ÇOK ACI AH BU SEVDALAR HÜZÜNLE BİTMESE İNSANLAR KIYMET BİLSE DUYGU YÜKLÜ GÜZEL BİR ŞİİR YAZAN YÜREĞİ CANDAN KUTLUYORUM TEBRİKLER SAYGILAR SEVGİLER....
"""Ömrümü sana adamaya hazirdim Kalbimi sonuna kadar sana acmistim Sana olan tutkumu hic mi anlamadin Sevipte ayrilmak zormus be gülüm."""
anlaşılmamak...sevenlerin ortak derdi...kadir kıymet bilmez yüreklerde,ne hale gelebiliyor sevdalanışlar...tüm evreninizi serersiniz,sevdanızın kalbinde de,gene de sağır,kör ve çam kozalağıdır yürek...ve,anlaşılmamanızın açtığı yaralarınıza tuz basıp,yolunuza devam edersiniz...şaire,vefasız,yürek yerine çam kozalağı taşıyan sevilenleri tanımlarken,savruluyor hüzünler,hazan yaprakları gibi anlaşılmamanın girdaplarında...
tebriklerim,anlaşılmayan ve kadir kıymeti bilinmeyen içten sevdalara tercüman oluşunuzun güzelliğinedir...selamlarımla...
UMUT ve DOSTCA