sen bakarken gözlerime... boğulmalıyım gözlerinin derinliğinde bi ay parçası düşmeli gökten sensizlikte bile seni sevebilmeliyim…
aşk ;bir mısranın ötesi sende galiba bu dünyadan kopuyor ayaklarım kimse bu kadar güzel ve sade , seni seviyorum diyememişti bana sanırım bir meleğe aşık olmaktayım….
…. sen bakarken gözlerime… durdurabilmeliyim dünyayı zaman ellerimden kayıp akmamalı, herkes den biraz daha fazla sevebilmeliyim seni seni sevmeyi…yaşarken öğrenmeliyim
aşk bir hayat bu gece dudaklarımızın arasında sıkışan gizli bir kelime… ama gözlerine bakıp sana bunu fısıldamalıyım…
sen bakarken gözlerime… bir an bir gözyaşı ellerimin arasından kayıp , kaldırımları parçalamalı... sensizliğin acınası tadını…senlikte bile hissedebilmeliyim damarlarımda dolaşmalı aşk, sesiz çığlıklarımızın ötesinde...
aşk bir yıkım içimde tabularımızı parçalayan bir yok edici… bak seninim şimdi...bütün hiçliğimle… parmak aralarımda saçların… varlığımın nedenini buldum sanırım… sen ve artık sen olan ben ….
sen bakarken gözlerime... düşüncelerimde kaybolmalıyım karanlıkta elini birden tutup… bir tek sensizlikten korkmalıyım nefes alır gibi seni yaşamalıyım…
aşk bir ayna bu gece baktığımda senin yansımanı gördüğüm damarlarımda dolaşan alkol gibi mutluluk…. sanırım sana körkütük sarhoş olmaktayım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-SEN BAKARKEN GÖZLERİME- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-SEN BAKARKEN GÖZLERİME- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk bir yıkım içimde tabularımızı parçalayan bir yok edici… bak seninim şimdi...bütün hiçliğimle… parmak aralarımda saçların… varlığımın nedenini buldum sanırım… sen ve artık sen olan ben ….
tabularımızı parçalayan bir yok edici…
bak seninim şimdi...bütün hiçliğimle…
parmak aralarımda saçların…
varlığımın nedenini buldum sanırım…
sen ve artık sen olan ben ….
Offf dedirttin şimdi bak...)))