bak yine sana yazıyorum ne kadar çok kızsam da kendime ve bir o kadar da ,saçma sapan gelse de sözlerim seni anlatmaya çalışıyor,ihtiyarlamış kalemim
biliyorum,yine yarım kalacak ,bir şeyler bu şiir hiç bitmeyecek…biliyorum kanıma dokunacak nameler belki de ama senden, ala koyamıyorum zamanı
bir yerlerde karşıma çıkacak; bıçakla kazınmış adın hissediyorum…hüzün lodosları var yine soframda seni buluyorum;bir içkinin dem kısmında soğuk bir yalnızlık mezesinin yanında sen oluyorum; ilerleyen gecenin koynunda
hayatımın çıkmaz sokaklarında dolaşırken iliklerimde aşk var sanki… ve sensiz ;mavi bir cumartesinin ötesinde, bir pencere kıyısından bana bakan ,bir göz oluyorsun sen dokunamıyorum;uzaklaştıkça tutuşuyor sol yanım
………………............
bak yine sana yazıyorum… üşüse de hoyrat rüzgarlardan kalbim ve bir o kadar da ; bırakıp gitmemi önerse de aklım ne yapsam olmuyor…
biliyorum ;bu şiirin sonunda;yine son dileğim sen olacaksın… dayanamıyorum;bir yağmurun gölgesinde ağlıyor sol yanım…
gece ilerliyor sensizliklerde güneş sanki içimde batıyor… her defasın da ayrı bir acı , ve bir o kadar da tuhaf bir biçimde…
can sıkıcı birkaç kelime oyunu kuruyorum kendimce her defasında isminin baş harfi çıkıyor karşıma… yalancı yıldızların gölgesinde;seni düşündükçe seni sevdiğimi haykırıyorum, bu hüzün dolu sevda sahnesinde…
...............……..
bak yine sana yazıyorum… bir şehrin gözyaşı döken kaldırımlarından ayrılık peronlarına sapıp, başka bir sabahın, günaydınlarında ve ellerimi ısıtan bir çay bardağında titreyen gözlerimle sana yazıyorum…
hayalini sardığım ,bir sigaranın dumanında ve içime çektiğim havada… bak yine sana yazıyorum… dünde ölmüş bir gencin masalında…
izlediğim bir filmin seni anımsatan karesinde sır gibi sakladığım adını duyduğumda kurşun yarası gibi ağır gelen… içimde ki şiirin her atışında
içinde ‘’sen’’ geçen bir türkünün barınağında seni düşündüğüm her anda… ve yaşadığım güzel bir hikayenin son kısmında sana yazıyorum…
aynada ki korkak yansımamda ve gecenin içime çöken karanlığında sen oluyorum;elime kalemi her alışımda bak yine sana yazıyorum…ürkek yakarışlarımla
......................
bak yine; senle bitiriyorum şiirimi… benzettiğim senin adın; şiirin , penceremde kaybolan buhusun da ama biten şiir değil, her defasında ben oluyorum… bu beni benden alan sensiz sokaklarda…
ne yazsam olmayacak biliyorum alacakaranlık vuslatlarımda, batarken dibe, hıçkırıklarım da kayboluyorum… cebimde ki bu son sözcüklerle… bak yine sana yazıyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAK YİNE SANA YAZIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAK YİNE SANA YAZIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bak yine; senle bitiriyorum şiirimi… benzettiğim senin adın; şiirin , penceremde kaybolan buhusun da ama biten şiir değil, her defasında ben oluyorum… bu beni benden alan sensiz sokaklarda…
ne yazsam olmayacak biliyorum alacakaranlık vuslatlarımda, batarken dibe, hıçkırıklarım da kayboluyorum… cebimde ki bu son sözcüklerle… bak yine sana yazıyorum…
Yürekteki kor ve özlemler olduğu sürece daha çok yazacağız,şairim.Gönlün ve şiirlerin daima güzellerde olsun dost
bak yine; senle bitiriyorum şiirimi… benzettiğim senin adın; şiirin , penceremde kaybolan buhusun da ama biten şiir değil, her defasında ben oluyorum… bu beni benden alan sensiz sokaklarda…
ne yazsam olmayacak biliyorum alacakaranlık vuslatlarımda, batarken dibe, hıçkırıklarım da kayboluyorum… cebimde ki bu son sözcüklerle… bak yine sana yazıyorum…
benzettiğim senin adın;
şiirin , penceremde kaybolan buhusun da
ama biten şiir değil, her defasında ben oluyorum…
bu beni benden alan sensiz sokaklarda…
ne yazsam olmayacak biliyorum
alacakaranlık vuslatlarımda, batarken dibe,
hıçkırıklarım da kayboluyorum…
cebimde ki bu son sözcüklerle…
bak yine sana yazıyorum…
Yürekteki kor ve özlemler olduğu sürece daha çok yazacağız,şairim.Gönlün ve şiirlerin daima güzellerde olsun dost