ölmek isterim ama seninle... yaşamak isterim ama seninle... sensiz ölürsem ha ölmek ha yaşamak... sensiz yaşarsam ha yaşamak ha ölmek... sensiz dünya anlamsız... sensiz cennet cehennem... yeterki sen ol, sevgilim ... olsun cehennem cennet...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba güzel insan kutlarım şiirini herşeyi anlarım da bu ölmek de nereden çıktı daha aşkı bile tam anlamıyla yaşayamamışken yüreğinde sevgi çiçekleri bile tam olarak açmadan ölmek niye niye cennet ve cehannam yani dünyanın sonu daha neresindeyiz hayatın dana ne kadar mutlu olduk ki ölmeyi deneyelim ben derim ki yaşa kardeşim yaşa ve yaşat özlediğin ne varsa ne olursa olsun cennetten ve cehennemden uzak dursun yüreğin sen sevgilerde kal kardeşim adın aşk olsun bütün gecelerinde dolunay olsun yine de sen en güzel düşe sakla kendini
ölmek isterim ama seninle... yaşamak isterim ama seninle... sensiz ölürsem ha ölmek ha yaşamak... sensiz yaşarsam ha yaşamak ha ölmek... sensiz dünya anlamsız... sensiz cennet cehennem... yeterki sen ol, sevgilim ... olsun cehennem cennet...
..estafurlah ki.. ama güzel ve seçkili bir eser. yazan kaleme saygı ve güzel günler seninle olsun.
Cennet cehennem hakında ne biliyoruz gerçekten? Benim bildiğim kadarıyla bu dünyada ikisinin de tasviri imkansız sevgiliinizi daha somut elle tutulur bir şeylere benzetmeniz daha mantıklı olmaz mıydı?
sevgilim ...
olsun cehennem
cennet...
YÜREK SESİNİZİ ANLATAN GÜZEL DİZELERDİ..KUTLARIM
SELAMLAR