(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİME ZORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİME ZORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esas güç olanda bu değil mi. Kendi karanlığımızdan kurutulup aydınlıpa çıkmak, kendi titremelerimizi sona erdirip, ısıya ulaşmak, kendi iç dünyamızda ki savaşı bırakıp barışa koşmak ve düştüğümüz kuyularda kendimizi arayıp bulmak. Bizler bu zorluğu başardığımızda zaten hayatı yeni baştan yaşamayı öğreneceğizdir sanırım.
Çok güzeldi ve sorgulayıcı idi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Zor olan tutunmak, ne sen, ne hayat Zor olan korunmak, bende ki surat Zor olan toplanmak, sonu küsurat Ben tutsak olmuşum, kendime zorum ================================================================================== GÜZEL BİR ŞİİRDİ YİNE.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM DEĞERLİ ABİM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Hüzünlü bir yürek ve karamsarlık yaşamın zorluklarına teslimiyet gibi karamsar dizeler ümitsizlik basmış şairin yüreğine bunlarıda dizelerinde çok güzel anlatmış.Boşver şair dostum her şey gelir ve geçer hayatta yaşamaya değer.Karamsar olmasına rağmen akıcı ve güzel bir anlatımdı kutlarım şiiri Yunus diyarından selamlar.
Sen dışarıdasın, ben içeride Ben sıcaklardayım, sen serinlerde Ben uçurumlarda, sen tepelerde Tutamayacağım, ben biliyorum ******************************* Bir olumsuz düşünce, sarmış yüreğinizi ince ince... Saygım ve takdirlerimde efendim, bu güzel şiirinize!
babidim tarafından 10/10/2009 8:34:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Zor olan tutunmak, ne sen, ne hayat
Zor olan korunmak, bende ki surat
Zor olan toplanmak, sonu küsurat
Ben tutsak olmuşum, kendime zorum
...... ben kendime bir yokuş, ben kendime zorum
unutuyoruz bazen hayatın koşturmacasında kendimizi.
çok güzeldi tebriklerimle.