(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADINI UNUTTUĞUN BEN OLDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADINI UNUTTUĞUN BEN OLDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kız kalbinden ne geçiyorsa onu yazıyor.Dürüst biri.Böyleleri fazla kalmadı bu devirde.Şiiri de güzel ama Seher; şiiri bitirdikten sonra biraz boşluk bırakırsan seçtiğin fotoğrafın yani bakış açının güzelliği ortaya çıkacak.Fotoğraftaki yol şiirde görülmüyor.O yüzden...
Zamana hükmettim de Bir sana hükmedemedim piyon oldum bazen Gerektiğinde ise Adını bile unuttuğun ben oldum
Hayata riyakar oldum da Bir sana olamadım riyakar Ah yangını sönmeyen yüreğim Bana da bu yakışır ******************************** Yüreğin dolu da kalemin akerken titremiş gibi.Kelimeleri düşünerek değil duyarak yaz.Daha güzel şiir ve yorumlarda buluşmak dileğiyle.
gerçek sevgi varmı diye düşünürken var olduğunu öğrendim artık hiç şüphem yok . insanın canını fena halde yakıyo bunu öğrendim ama herşeye değer yine yolunda gitmye değer çok teşşekür ederim bu güzel yorumlarınız için saygımla...
Gönül söz dinlemez.Gönüle iki yüzlü davranamazsın isyan eder..yüreğinin sesini dinlemek zorunda kalırsın ..Bir kaç satıra binbir anlam yüklediniz tebrikler
Sevgi bazen umarsız ve yalancı... Bazende bir fırtınanın bir şehri silip süpürmesi kadar gerçek
sizi olduğunuz gibi kabul eden kimse yoksa, güzelliklerinizin ,iyiliklerinizin , doğru yaptıklarınızın dışındaki parçalarınızla da sizi kabul eden kimse yoksa; hatalarınız sevenler tarafından her fırsatta gizli veya açık yüzünüze vuruluyorsa, sizin neyle mutlu olacağınız genel doğrulardan veya onların rahatlık ve huzurundan daha az önemliyse, sizin için mücadele etmek kimsenin aklından bile geçmiyorsa gerçek sevgi var mı gerçekten?" dedirten kavram.
O denli derin bir konuki ....Şiiriniz zihnimi karıştırdı ..Etkilendim.... Yürekten kutlarım...
Zamana hükmettimde Bir sana hükmedemedim piyon oldum bazen Gerektiğinde ise Adını bile unuttuğun ben oldum
Adının bile unutulmasına tahammül gösterebilmiş bir sevdayı taşıyan yürek hani varlığını bilsem bu bile yeter bana diyecek kadar gönülden sevmiş.. Yüreğine sağlık sevgili Hayırlı sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...