(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARSIZ ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARSIZ ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel anlamı geniş anlatımı enfes zarif yürek açılımı hayatta olur böyle şeyler ama nekadar dogru olup olmadıgı zaman içinde yüreğe siner işte ozaman yanlışlar dogrular yürekte hesaba çekilir İnş. hesabını iyi yapan o arsız çocuk ozamandan kanayan birşeyler anımsamaz hesapta eşit çıkar ya eksik birşeyler yada fazla can acıtıcı yakıcı şeyler ortaya çıkarsa o arsız Çocuk ne yapacaktır merak konum bu oldu şiirde...Yürekten ALKIŞLARLA GÜL SUNUYORUM SAYGIYLA ŞAİRİN GÜZEL YÜREĞİNE...
Güzel ve motive edici yorumlarınız için çok teşekkür ederim...Bu arsız çocuk her zaman başının çaresine bakmıştır...Üstelik açılan yaralar da elbet kapanır...Kalan izler yürek ve yaşam zenginliği gibidir.....Gülünüzü kabul buyurdum Seyfi bey..DOST... sağolun efendim... Müşerref ÖZDAŞ
Kısa az öz ve anlamlıydı.Kutluyorum.Herkes gülün dikenini yerer halbuki diken gülün bekçisidir neden bu açıdan bakılmaz anlayamam.İlk defa bir şiirde dikeni gerçek anlamında gördüm.Ayrıca kutluyor başarılar diliyorum.