(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sa tı yo rum...saaattım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sa tı yo rum...saaattım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
döndüm önceki şiirlerinizi okuyorum. Aşkolsun.:) Çok mu vefasızlarla yolunuz çakıştı. Edebin içinde saklı tüm iyilikler ve güzel huylar. Vefalısını değilde edeplisini arayalım mı şimdiden sonra. :)) Gönlünüze hiç gem vurmayın hep böyle olsun şiirleriniz. Ellerinize sağlık iyiki yazmışsınız.
Yine fgüzel yüreğinle harika bir çalışma çıkartmışsın. tebrik ederim... *************** deniz derki dünyanın çivisi çıkmış kime sorsan hayatından bıkmış Bir de cengizhan diye birisi çıkmış Güya dünyyayı satacakmış... alıyoruuuuuuuuuuuuuuuuum alllllll ..........maktan vazgeçtim.
insanlığımı kör kuyuların taaaa dibine attım alan varmı arkadaşlar ben bu dünyanın anasını sa tı yo rum...saaattım
ne mi yapacağım alacağım para ile koskoca bir vakıf kuracağım vefasız kadınlara vefa dağıtacağım
sayın cengiz çok güzel dizeler mutlaka tüm sevgiler bir gün hak ettiği yere gelir ne kadın da nede erkek dedir kabahat üzülerek değil hayata size gelidiği gibi yaşayın saygılar nacizane
CENGIZ HOCAM KIZACAKSIN YINE BANA BILIYORUM AMA SON YAZDIGINIZ HER ŞİİRDE BEN YAZACAK BIR SEY BULUYORUM KUSURA BAKMA. HANI ŞU SATTIGIN DUNYANIN İÇİNDE HERKES VAR ŞU VEFASIZ ERKEKLEREDE BEN VAKIF KURACAGIM BIR KADIN RUHUNDAN ANLAMA KURSU ACACAGIM...
ne mi yapacağım alacağım para ile koskoca bir vakıf kuracağım vefasız kadınlara vefa dağıtacağım
yetmez yetmez inanın bana yetmez yetmeyecekte vefasızlara yetmeyecektir sadece kadınlara açmayın erkeklerde bundan nasibini alsın iğne çuvaldıza ama öncesinde cuvaldızın içine girecek bedene batsın...eşitlik gerek vakif kurallarında ama neffisti sekaca bir şiir derin bir taşlama tebrikler
Ya bir de karşında tam tersini dağıtan kadınlar olursa sevgili Cengizhan--))) Ortak bir vakıf açma fikri sanki daha cazip gibi yüreğine sağlık güzel dizelerdi sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
ILGINCDI EFENDIM
SAYGILARIMLA