Ey anam!sil gözünden yaşını,karalar bağlama! Beni her an yanında bil!sakın gittim sanma, Ben yanındayım!Naaşım toprak altında, Şehidin ölmedi,işte bak yanı başında!
Ey anam!Şehidini, şanlı al bayrağa sardın! Biliyorum,kanlı gözyaşınla tabudumu ıslattın, Resmimi, duvara koklayıp,öperek astın, Ağlama artık canım anam ,kendini çok yıprattın,
Ey anam!artık şehidin hep yanında olacak! Özlediğinde seni sımsıkı saracak! Belki sesimi kulağın duymayacak, Ama oğlun,bilki hep canım anam!diye haykıracak!
Ey anam!Bilirim babam içine gömer hasretimi! Adımı her duyduğunda sızlayı vererir yüreği, Sen sar emi canım anam!babamın yaralı yüreğini! Sen hatırlat hep,ve şunu de!hadi üzülüp,üzme şehidini.
Ey anam!şanlı vatanımın toprağı örtmez üstümü! Sen ölmedin hadi der git,istediğine göster yüzünü! Hadi git der, kimse sanmasın öldüğünü, Ey anam!işte geldim benim ben!sanma sakın rüya gördüğünü! ÖMER KOÇ 17/05/2007
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİT VE ANASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİT VE ANASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey anam!şanlı vatanımın toprağı örtmez üstümü! Sen ölmedin hadi der git,istediğine göster yüzünü! Hadi git der, kimse sanmasın öldüğünü, Ey anam!işte geldim benim ben!sanma sakın rüya gördüğünü!
ne diyim size ne söyleyeyim ya gecenin bu saatinde beni duyguya boğdunuz tebrikler