(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SATILIK KALEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SATILIK KALEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abi be okadar borçlandıkki kimse bilmiyor herkes bakkala olan borcunu biliyor yada bankaya sahibi olduğumuz bir sürü devlet var devletce satıldık belki geçenlerde bir iş kadını ablamız diyorki her doğan çocuk yirmi binlira borçla doğuyor daha dünyaya gelmeden ana karnında üzerimize borç yüklemişler haberimiz yokken donumuza kadar borçlanmışız iyide bu paraları kimler aldı ........İşin acı yanı paraları alıp har vurup harman savuranların hiç borcu yok bizim sırtımızdan alıp yediler bizleri bu duruma düşürenleri MEVLA bildiği gibi yapsın.....
sakın ha satmayın kaleminizi kalemini satan eskinin solcuları şimdinin sırma pıyık bırakan gazetecileri var onlar yakında kalemlerini değil kendilerini satacaklar.
Dışardan bir kale mi satın alacaksın? İçerden bir kalemi satın alacaksın!..
..eee bu parayla başka ne yapılır? bankaya yatırsa da aynı yere dökülecektir suyu. çok güzel mısraydı, Aklınıza kaleminize sağlık diliyorum. Saygı ve Selamlar
KISA ZENGİN BİR DURUŞTU GERÇEKTEN...
AKLINIZA SAĞLIK....
SAYGILAR....