(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........YALANDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........YALANDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AŞKLARIN GENELİ HÜSRANLA BİTİYOR BİTEN HER ŞEY YALAN OLUYOR DOĞRULAR ELDE KALAN GERÇEKLERDEN İBARET ŞİİR GÜZELDİ KUTLARIM BENDE YALAN MI DİYE BİR ŞİİR EKLEMİŞTİM
Yalan olan her şey gibi yalan olan aşklar da hep yakıp geçer yüreğimizi ve hep yaşandıktan sonra çıkartırız kar ve zararı.
Ne kadar yaşanmış olan aşklar zarar ile bitse de sevgili şaiirm yine de teşekkür etmeyi bilmek gerek galiba diye düşünüyorum. Çünkü bir anlık da olsa bize mutlulukları yaşatmıştır giden sevgili.
Düşündüren ve sorgulatan dizelerdi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Gerçek Kâr zarar hesabından sonra elde kalandı ================================
Bunada şükür,ya tamamen zarar olsaydı, Elem,keder,hasret, şu yüreğe dolsaydı... Birde gül bahçesi nedensiz solsaydı, Daha acı olurdu o zaman hayat... HakanKURTARAN Çok harika bir şiir okudum kaleminizden Yürekten Tebrikler .. Saygılar Pervin hanım...
Hayatımız bir yalan zaten dost yürek..Bak arkada kalan ne göçüp gidince bu dünyadan...Hatırlanan sadece soyut çokca sevgi......ve anılar yüreklere kazınan...TEBRİKLER.ESRA
valla bizim ne diyeceğimiz belli olmuyor canım................ seviyoruz,övüyoruz,sitemler ediyor,hatta kızıyoruz bir kolbastı havasıyla coşarak:)))))))) bu gün yalandı deriz,yarın ahhhh ne günlerdi deriz............... ama biz bizi biliriz değil mi can dostum,anlarızda............ teşekkürler,sevgimlesin sen..............
elde kalan ayrilik elde kalan aci elde kalan hüzün oluyor sonunda sanirim gercek olanda bu sadece,,,,yüregine saglik canim cok güzel bir calisma,,,,saygilar slmlar sevgiler kucak dolusu,,,,
Hayatta var olan hiçbirşey yalan değildir onları yalan yapan insanlardır yaptıklarını inkar eden insanlardır gözünün içine baka baka olanları inkar ediyorsa ne söylersen söyle onun için yalandır anlattıklarını inkar edenin ağzına soksanda vaatlerini inkar ediyorsa yalandır oysa yalanın taa kendisi odur....
........................her daim olsun kaleminiz..
Şimdi inanmak kolay değil Onlar geçmişte kaldı Ta… o zamandı Çekilen ne varsa aşka dair …………………....Hepsi zarardı …………………………..Ziyandı
Gerçek Kâr zarar hesabından sonra elde kalandı
hayat başlı başına bir yalandı zaten....hesabından sonra elinizde kalanların mutluluk olması dileğimle..çok çok güzel dizelerdi ,kâr ve zararlarımı düşündürdü,bir de elimde kalanları...sevgiye doğru çıksın tüm yollarınız...sevgimle
YA GERÇEKTEN MAŞALAHINIZ VARDIR DOSTUM HARİKA BİR ÜRETİM YAPIYORSUNUZ İNANIN BENDE HER ZAMAN İLHAM GELMİYOR BAZEN KAYBOLUYOR ARADA BİR GELİRSE KARALARIM İÇTEN SİİR OKUDUM SAYGI VE SEVGİLERİMLE ..YOLDAŞ
"Gerçek Kâr zarar hesabından sonra elde kalandı..." ama bu kısmı Şiirinizin içeğini maksimize etmiş...
Evdeki hesap çarşıya uymuyor bazen.. Hele aşksa... Her zaman kar zarar hesabını doğru yapmak dileğiyle.. Çok hoş bir şiirdi efem... Yüreğinize sağlık Vesselam...
Leyla’da bir özge candı Gözleri kara Miski amber kokulu ceylandı Bir gönülde yar Bir canda canandı O da mı yalandı …………………………Yalandı ----------------------------------------
...Y A L A N......
AFFEDERSİNİZ AMA ? İNSAN AŞIK OLURSA, YOLU AÇIK OLUR HER ZARARA ! TERK EDER BİZİ, O KEZ AKIL DA, BİR ZAMAN SONRA... "YALAN" GEÇER AKÇEDİR ZOR ZAMANLARDA İNSAN YÜREKLE DÜŞÜNÜR YÜREKLE SEVER YA YALANA BULANIRSINIZ SİZ ORADA KAYBETMEK KORKUSUYLA ! BİLEMEZSİNİZ SONUCU TAM MANASIYLA NE KADARI "ÖZGE CAN" NE KADARI "LEYLA !..." LAKİN YALAN OLDULAR ŞİMDİ ONLAR DA !!!!... "YEMİNLER VAATLER VE BİZ..." HAYAT KURTARIR BAZEN DE BEYAZ YALANLI PEMBE BADANALI İÇİMİZ !... "GERÇEK" KOCAMANDI ! DOĞRUYSA, ANLAŞILANA KADAR YAŞANDI AMA YALAN "ÖZGE CAN DI" BENCE O TEK "ELDE KALANDI !!!..." --------------------------------------- DEĞİŞİK BİR TAT VARDI ŞİİRDE HER ZAMANKİ GİBİ YİNE... BİRAZI GERÇEK,BİRAZI YALAN BİRAZI DA DÜŞÜNCE !... SÜZÜLDÜLER İMGE İMGE ! DEMİŞTİLERDİ HANİ YA, AL "BİRAZ DA SEN OYALAN ? " ŞİİRDEKİ O TAT'DI AMA RUHUMUZDA TEK KALAN !!!!... ------------------------------------- TEBRİKLER !!!........ YAŞANILAN VE YAŞANILMAYAN İÇİNDEKİLER !!!!.....
Yalan mıydı, değildi belki. Zamansız vurursa insanı gerçekler, yalan gelmesi ondandır belki de. Duygular üzerine yapılan muhasebe en ağırı ve en zararı en çok iz bırakanı. İfade güzeldi, beğeniyle okudum, selamlar.
o kadar güzel dokunmuşsun ki bam teline zamanın herkes bir başka yerde bir başka biçimde gönüller ise yorgun onlar şimdi mazide bile kalmadılar kutlarım harikaydı
tek kelimeyle harikaydı bunu öylesine yazılan bir sözcük olarak düşünmeyin.hakikaten çok güzel bulduğumun ifadesidir.yaşanılan şeylerin süreç içerisinde değersizleştiği,ilk sözlerin,ilk duyguların,ilk dokunuşların ve ilk bakışların aslında sadece o anlık olduğu,gerçeği yansıtmadığını,bunların zaman içerisinde ucuzlaştığını ifade eden bir emekti.verilen sözlerin yine zamanla yerine getirilmediğini,basitleştirildiğini ifade eden bir emek.o zaman "an" larda saklıdır her şey ve ne kadar "an" yakalayabilirsen o kadar mutlusun. şiir tümüyle çok güzel ve anlamlıydı ama final asıl dardeyi vuran cümleyle güçlendirmiş emeği. bu anlamda emeği ve yazdıran yüreği kutluyorum içtenlikle selamlıyorum. nice mutlu "an" lara şiir,umut ve sevgiyle....
Leyla’da bir özge candı Gözleri kara Miski amber kokulu ceylandı Bir gönülde yar Bir canda canandı O da mı yalandı …………………………Yalandı
Yeminler Vaatler Ve biz Olmasa da pembe panjurlu evimiz Hani samanlık seyrandı Peki o da mı yalandı …………………………Yalandı
O haylaz Laf anlamaz O deli aşık Bakışlarından yüreğime sızan ışık Güvendiğim adam Pek de yamandı Eee o da mı yalandı ………………………....Yalandı
Şimdi inanmak kolay değil Onlar geçmişte kaldı Ta… o zamandı Çekilen ne varsa aşka dair …………………....Hepsi zarardı …………………………..Ziyandı
Gerçek Kâr zarar hesabından sonra elde kalandı
Bir kötünün yedi mahalleye zararı dokunurmuş Galiba bir ihanetin yedi aşka kötülüğü dokunuyor Şiirinde yalanları doğru dile getirmişsin can Ama bence yanılgı şurada Yaratan her insanı ayrı yaratmış Her yarattığı insana ayrı yürek vermiş Ve her yüreğe de ayrı duygular yerleştirmiş.
Selam ve sevgilerimle.
cosari tarafından 10/4/2009 12:23:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
BİTEN HER ŞEY YALAN OLUYOR
DOĞRULAR ELDE KALAN GERÇEKLERDEN
İBARET
ŞİİR GÜZELDİ KUTLARIM
BENDE YALAN MI DİYE BİR ŞİİR EKLEMİŞTİM