(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ONUN İÇİN ŞİİRLERİMİN RENGİ SONBAHAR . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ONUN İÇİN ŞİİRLERİMİN RENGİ SONBAHAR . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirden çok mesajların öne çıkığı şiirler dizisi devam ediyor. Hocam bazı şeyler vardır insan bıraksa bile onlar insanı bırakmaz. Şiir ancak ve ancak yaşamın kendisi şiir gibi olduğu zaman bırakılabilir ki bu da mümkün değil. Selam ve saygılarımla...
Teşekkür ederim...Bilinçli olarak mesaj gibi bir niyetim yok ama kimbilebilir bilinçaltında neler olduğunu?İlginize teşekkür ederim.Şiir ve yaşam ile yorumunuzu düşüneceğim..Sağlıkla kalın.
ara ara bırakmak gerekir ucunu hayatın daha sağlam basabilmek için ... tekrar ayağa kalmak nasılsa yazılmıştır fıtrata... biraz eyleşin... yıkıntılar arasında... tebrikler
Sevgili can,sevgili dost şiiri yüreğimin kabından dökülenler olarak gördüm ben de Mevlana gibi.Şairin sözü yüreğinin dilidir..Taşarsa,ya da taşıyamazsa yine yeniden .."paylaşır" ....Teşekkürler inceliğiniz için.sağolun..
Zaten bütün hüzünlerimi sarı yapraklara yazmıştım, İstifa ettim bahardan Papatyalardan hatta gül kokulu akşamlardan kilitledim anılarımı köhne bir mahzene şaraba döner rengi..
bu satırları buldum kendimde...anladım ki sevmek ve anlamak "görme"şartına bağlanamaz.İnsan sadece gördüğünü değil yüreğini dizelerinden tanıdığını da severmiş..Teşekkür ederim katkınız çok yerindeydi...sevgiler