GÜL YÜZLÜ CANANŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Bu şiirim gerçekten yaşanmış acılı bir aşkın anısına yazılmıştır. ( Şu anda hayatta olmayan can dostum ve kardeşim bildiğim arkadaşım ile sevdiği kızın büyüklerin törpülenmemiş inatlarına kurban edilişidir.Arkadaşım ile sevdiği kız parkta otururken kızın babası takiple bunları yakalıyor.Orada bastırıyor, ya bu akşam bu kızı istemeye geleceksin,yada bir daha seni edrafında görmiyeceğim diyor.Zar zor arkadaşın ailesini ikna edip dünür gönderdik, arkadaşım o sene İstanbul Teknik öğretmen okulunu kazanmıştı, okul süresinde nişanlı kalsınlar, kızda lise sondaydı zaten, kızın ailesikabul etmedi.Hemen düğün yapılacaksa tamam yoksa olmayacak deyip yolu kapattılar.Arkadaşım okuluna gitti ve kızıda apar topar bir başkasına verdiler,arkadaşım haziran 1979 ta istanbulda yaşamını yitirdi, kızda o evliliğnden mutlu olmadı ayrıldı ve sevenleri de böyle perişan ettiler.)
|
bana kastı nedir diz çöküp sordum.
billahi en kötü yemini verdim.
suçumu demedi çekindi benden.
can.a bundan gayrı uzadı yollar
kırılsın isterim uzanan kollar.
lal olsun haberim ileten diller
gayri yar yüzünü çevirdi benden.
ÇOK YÜREK YAKICI ŞİİRİNİZ HİKAYESİDE BİR OKADAR ACI . ELİNNİZE YÜREGİNİZE SAĞLIK DEGERLİ ŞAİR.
kanayanyaramsın tarafından 10/19/2009 5:37:47 PM zamanında düzenlenmiştir.