“Hoşçakal bile demeden Arkanı dönüp gittiğin bu şehre Merhaba demek üzeresin”
gideli kaç mevsim geçti bahar gelmiş miydi bu sene çiçekler açıp kuşlar ötüştü mü bu yaz sonbahar yaprakları uçuştu mu rüzgarda beyaz örtü bu kış sardı mı bizi zaman zaman denen şey neydi akrep mi yelkovanı kovalıyordu yoksa yelkovan mı akrebi takvimden yapraklar neden bu kadar yavaş düştü unuttu mu yoksa dünya dönmeyi…
kolay olmadı beklemek ve eminim kolayda olmadı beklenmek her zaman dursun dediğimiz zamanın ne çok istedik hızla akmasını aylar çabucak geçsin istedik mevsimleri bir günlük yaşaya bilseydik geceyle gündüz arasında sadece saniyeler olabilseydi sonra tekrar durdura bilseydik zamanı anlarımızı bir ömür yapabilseydik
korktum ara ara dönmenden dönünce gitmenden tekrar yenilmekten gün ortasında kabuslar görmekten bitti işte geliyorsun belki bir daha hiç gitmeyeceksin ama ya limanıma uğramazsan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTTİ İŞTE :) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTTİ İŞTE :) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
korktum ara ara dönmenden dönünce gitmenden tekrar yenilmekten gün ortasında kabuslar görmekten bitti işte geliyorsun belki bir daha hiç gitmeyeceksin ama ya limanıma uğramazsan...
sahi… tutar mısın ellerimi…
güzel şiirdi...tebrik ederim...umarım limanına uğrar gitmemek üzere...
dönünce gitmenden
tekrar yenilmekten
gün ortasında
kabuslar görmekten
bitti işte geliyorsun
belki bir daha hiç gitmeyeceksin
ama ya limanıma uğramazsan...
sahi…
tutar mısın ellerimi…
güzel şiirdi...tebrik ederim...umarım limanına uğrar gitmemek üzere...