HER SEFERİNDE SİL BAŞTAN AYNI ACININ MADURU OLMAK YORAR...
Ne lanet Fikrini kabul edemişse gözlerim Gidişinin Her dinleyişimde şarkımızı Gözlerim hala dolup taşmaya çalışıyorsa Ne lanet Bir ömür yaşayacaksam bunu Yazık sana, bana ve yalancı sevgiye … sevgi buysa Ne Lanet!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE LANET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE LANET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne lanet Fikrini kabul edemişse gözlerim Gidişinin Her dinleyişimde şarkımızı Gözlerim hala dolup taşmaya çalışıyorsa Ne lanet Bir ömür yaşayacaksam bunu Yazık sana, bana ve yalancı sevgiye … sevgi buysa Ne Lanet!
kardeşim seni yürekten kutluyorum bu şiir için bana lazımdı bu duygular,, yazmışsın sanki benim adıma.. sevgi ve selamlar..
her dinleyişimde şarkımızı gözlerim hala dolup taşmaya çalışıyorsa. ne lanet bir ömür yaşıyacaksam bunu yazık sana bana ve yalancı sevgiye sevgi buysa ne lanet işde sevmek sevilmek bu aşk insanın felegini şaşırıyor acısıyla tatlısıyla var çok güzel anlatmışınız eliniz ve yüreginiz dert görmesin. sevgilerle kalınız.
Ne lanet Fikrini kabul edemişse gözlerim Gidişinin Her dinleyişimde şarkımızı Gözlerim hala dolup taşmaya çalışıyorsa Ne lanet Bir ömür yaşayacaksam bunu Yazık sana, bana ve yalancı sevgiye … sevgi buysa Ne Lanet!
YİĞİT KIRCA 30 Eylül 2009 Ankara <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<yine müzik ritmlerinde .ayrılık yaşayan ellerin dansta birleşmesi gibi. zor ama zor olanı yaşamak. koparırcasına uzaklaşmak.. .saygım daim...
Saygı ve sevgiler Yigit Kırca