(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yalan sevdalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yalan sevdalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her yeni gün bir umuttur bu nedenle yaşamaktayız ancak hayatımızı alt üst eden yalanlardan ve yalancılardan kurtulmak mümkünmü. Her şey gönlünüzce olsun. Saygılarımla...
Yalan değil yanıltıcı bir halisilasyon gönülleri yanılgıya düşüren sevdalar...çok özel bir anlatım ve özel bir yorum şiir dostumun kaleminden iz bırakılanlar...tebriklerimle,saygılar..
Özünüzü yansıtan şiirinize özünüz gibi tebrikler gönderiyorum. Şiiriniz, insanı doğrulara ve doğru olana uyandırıyor. Şiiriniz çok uzaklara uzanıyor… Tebrikler…
TEK KELİMEYLE HARİKAYDI HOCAM.OKUMAK VE DİNLEMEK ÇOK GÜZELDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM DEĞERLİ ABİM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
yalan oldugunu bile bile yasiyoruz sevdayi yüreklerimizde acisiyla ,,,,,haykiran bir yüregin sesini duydum yine sayfanda ca,,,,cok güzeldi kutluyorum yüregine emegine sana saygilar gurbetten slmlar gurbete,,,,,,
evet dost, sevdalar yalan, dünya yalan, insanlar yalan. özetle herşey yalan. gerçek sevdalara basamak olsun diyorum. 6+5=11 kalıbında, ahenk, anlatım, aktüelite, çok çok güzel kutlarım. paylaşım için de teşekkürler.
Sevdayı yaşarken akıl seyahate çıktığı için doğru düşünemiyoruz. Seyahat bitince gerçekleri görüyoruz ki iş işten geçmiş, yürek paramparça olmuş oluyor. Yine de hiç yaşamamaktan iyidir. Dilerim, gerçek sevda kapını çalmıştır, ve hep yanındadır değerli kardeşim.
SEVDALAR YALAN OLMASADA SIZISI YÜREĞE VURURMUŞ ÖYLE BİR ACITIRMIŞ Kİ O YÜREĞİ ŞİİRLERE DÖKERMİŞ HERŞEYE RAĞMEN BEN BU AŞKI YAŞADIM DİYEBİLMEK DE GÜZELMİŞ BEĞENİYLE OKUDUM SAYGILAR SELAMLAR.
içini dökmüş üstadım yılların verdiği birikim var gibi dizelerde şiir ise harkulade güzel ve özellikli olmuş taktirlerimle selamlıyorum saygılar sevgiler iletiyorum
Yine yürek haykırmış, hayatın bazı acı gerçekleri karşısında haykırmak geliyor bazen. Yüreğine nefesine sağlık. Yine çok güzeldi,kutlarım. Selamlarımla..