(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEYFO DAYI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEYFO DAYI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nihak nikereli uzun zaman önce ilk defa bir sahur gecesi dini bir filmde izlemiştim çok etkilenmiştim ve o gün benim starlarım arasına girmişti, çok sevdiğim bir sanatçıydı, kanal gezerken ekranda karşılaştğımda atlayamayacağım bir insandı kii ben fazla tv seyretmem ama onu görünce mutlaka takip ederdim.. allah mekanını cennet etsin,, ailesine sabır versin..
evet ALLAH RAHMET ETSİN Hepimizin son durağı orası Ahmetkayanın bir şarkısında şöyle bir söz geçiyodu bilmem bilirmisiniz Ölmek ne garip şey anne ölümler banada garip gelir neyse güzel bir veda şiiri olmuş selamlarımla esen kalınız
"Kimsesiz Zamanm Tasvirleri" filminin çekiminde ilk karşılaştığımızda, sanki yıllardır birbirine hasret iki dost gibi sarmalamıştık birbirimizi. Nihat abi dayanamadı ve "daha önce tanışmışmıydık?" diye sormuştu. ben de kendisine "evet" demiştim. bana, "ne zaman?" der gibi bakınca, ben de kendisine cevaben; "kalubeladan beri tanışıyoruz canım ağabeyim" demiştim ve bunun üzerine bir daha sarılmıştık birbirimize.
güzel insandı. o gitti... ve ben ağabeyimsiz kaldım.
yüce rabbim ruhunu şad, kabrini nur ve mekanını cennet eylesin.
allah mekanını cennet etsin,, ailesine sabır versin..