(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN GELDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN GELDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Aahmet bey şiirinizde sizin gibi vefakar güzel sözler güzel anlamlarnice dostlara doğru bizde sizi özledik tekrar buluştuk bu anlamlı şiirizle. Sizi kutluyorum selam sevgi ve sayılar sunuyorum.tekrar buluşmak umudu ile.şen ve esen kalınız.
Siiz gördüğüme inanın çok sevindim. Bir ara rahatsız olduğunuz haberini almıştık ve gerçekten çok üzülmüştük. Şimdi sizi tekrar aramızda sağlığınıza kavuşmuş olarak görmek çok güzeldi.
Bu kadar öözel dizelerle aramızda olmanızdan dolyı mutlu ettiniz bizleri.
hoş geldiniz hocam sefalarla efendim... sağlık sıhhetleriniz iyi olsun herkesin geçim derdi zaten hayat özlemiştik şiirlerinizi güzel şiirinizi kutlarım saygılarımla...
Üstadım gelmiş baş üstüne Hasret kaldım nur yüzüne İlkbahardan sonbahara Girmiş gönül denizine!.....M.Sıddık SOLMAZ
Sözün eri üstadım bildim bizi unutmaz ve gelir. Tabi ki bu arada bizi unutmadığı belliydi çünkü arada bir şiirlerime yorum gönderiyordu. Saygıyla ellerinden öperek;hoş geldin derim. Selamlarımla:
Sözüm vardı, size dostlar Hazan oldu, işte geldim Siz dostları çok özledim Sağlık oldu, işte geldim
Tatil değil,geçim derdi Tek tesellim çiçeklerdi Deniz güzel,geçim zordu Selam dostlar,işte geldim
Şiirlere hasret kaldım Can dostları çok özledim Ben ilhamı sizden aldım Güzel dostlar,işte geldim...
İçten yazılmış samimi bir şiirle gelmeniz bizi memnun etti hoşgeldiniz sitedeki dostlara özlem duymanız duygulandırdı yüreğinize sağlık selamlar saygılar..