(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SORMADAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SORMADAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım değerli dostum, teşekkürler, bir gün mutlaka er ya da geç bir şiirinizi besteleyeceğim bu aynı zamanda bir ahde vefa borcu olacaktır derin ilgi ve sağlam dostluğunuzun bir nişânesi olarak,sevgi,selam ve saygımla...
Şair arkadaşım, Eylül gecesinde, sen konuşmadan Ateş sardı beni, ben tutuşmadan Yanan yüreğimde, benim olmadan Aşkım diyecektim, sana sormadan O nu sevdiğini yüzüne söyle ki,mevsim bahar olsun.Eline sağlık.Esen kalın...
Bugün nedense arkadaş listemdeki ler hep eylülü işlemişler güzel dizelerinde ..bense eylül semerelerin acıda olsa tatlıda olsa mizanı yaplacağı aydır yaşamlarda..belki bir yaprak düşer gönüllerde ama,genede gelecekteki ümitlerin yeşermesinin ilk basamağı olacak eylül aylardan...6+5 hece ölçüsünün çok güzel kullanıldığı bu dizeleri ve sizi kıutluyorumgönülden..tebrik ve saygımla...
Eylül de gel... Nasip bir daha ki eylüle imiş demek ki.. bu eylül çok kısmetli geçmemiş sizin için dost.. Eylül mevsimin de aşkın sevdanında geçiş mevsim değiştirme ayıdır..bu ayı iyi değerlendirip ..kimseyi üzmeden ..habersiz tezmeden..karıncayı bile ezmeden geçirmek gerekir..eylül de sevdalar yaşanır ..kalıcıdır eylül sevdası..yaz sevdasına benzemez...
eylül kıymeti bilinecek bir aydır.. iyi kullanamazsan her an kırılacak bir faydır.. alır götürür insanı bilmediği derinliklere.. atar seni buz gibi serinliklere.. Eylül ayının aşkı sevdası benzemez temmuza ağustosa dost aman dikkat ama
size saygı ve sevgimi gönderdim unutmayın alın lütfen
Ateş sardı beni, ben tutuşmadan
Yanan yüreğimde, benim olmadan
Aşkım diyecektim, sana sormadan
çok güzel kutlarım şairi ve bu güzel şiiri