(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HATIRA. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HATIRA. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yorumunuz için yürekten teşekürler, biraz geç oldu ama , hayatın çeşitli mrehalelerinden geçmekteyiz, zaman mefhumunun içerisnde bir oyana bir buyana savrulmaktayız, Bu hengame içerisinde, fırsat buldukça ve Rabbim lütfettikçe şiirler yazmaktayız, insanların bir kısmi rabbimizin rızasını göz ardı ederek insanlara şirin gözükme , adına rabbimizin sınırlarını çiğnemektedirler, ve bunun adınada sanat diye bilmektedirler, Ben şairliği hiç bir zaman insanlara şirin gözükmek için kullanmadım, Bundanda Allaha sığınırım, Eğer şu geçici dünyada Rabbimizin rızasına yönelik eylemlerimiz, bizi raabize yaklaştiriyorsa anlam kazanır, Rabbimizin rızasına ermenin yoluda, onun gönderdiği son vahyi yaşamak ve tüm insanlığa o kutsal mesajları taşımak olmalıdır, işte gayretimiz, geride kalacak eserler, Allah katında bir değer taşıyorsa anlam kazanır. Bunun meyvesi hiç tükenmez ahirette azık olur, biz ölsekte her insan okudukça ahirette rabbimizin bize bahşettiği cennet nimetleri eksilmez artar, İnşallah ahirette rabbimizin rizsanı kazanmış olanlardan oluruz, yorumunuz bu satırları yazmaya vesiyle,oldu, Allah razı olsun Kardeş. selam ve dua ile.
Belki getiremeyeceksiniz hatıra,
Bu şiirlerim kalsın benden size hatıra.
ismin ne önemi var,
önemli olan mesajlar değilmi?"
....
evet.. ismin ne önemi var..
ismi güzellestirende geride biraktigimiz ...
kendimizle götürdügümüz hatiralar degil mi..?
kisa ve öz.. farkli anlatim.. harika bir siirdi
tebrik ediyorum..
saygi ve selamlarimla..
........