(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşılıksız aşkı için karanlık gecede döktüğü gözyaşları… Yıldızlı gecesine esaret sevdası… İçten içe anlayamadığı huzursuzluğu, Kendisinden vazgeçmesinin sebebiydi… Karanlık gecesi hep onsuz çaresizdi… Sitemi sevmesini bilmeyen yüreğineydi… Issız ve soğuk gecelerde üşüyen yüreği… Mazide kalan hatıralarının seyir tablosu… Yalnızlık kokan gecede saklıydı… ************ ÇOK GÜZELDİ KUTLARIM BU BAŞARILI DİZELERİ VE GÜZEL YÜREĞİ KALEMİNİZ OLSUN DAİMİ!...
Her nefes alıp verişimde benden giden sevdiğim… Karanlık gecenin penceresinden attığım hayallerim... Hep içime yaşam sevinci veren imkânsız aşkım… Mutluluk tablosuyla kurduğum geleceğim… Hep yalnızlık kokan gecemde saklıydı…
kalemine yüregien saglık şiir dostu kutlarım dilerim ömrünce mutlu olursun ...
Karanlık gecenin penceresinden attığım hayallerim... Hep içime yaşam sevinci veren imkânsız aşkım… Mutluluk tablosuyla kurduğum geleceğim… Hep yalnızlık kokan gecemde saklıydı…
malesef ki bize ne oluosa gecelerde oluyo ..............
Yıldızlı gecesine esaret sevdası…
İçten içe anlayamadığı huzursuzluğu,
Kendisinden vazgeçmesinin sebebiydi…
Karanlık gecesi hep onsuz çaresizdi…
Sitemi sevmesini bilmeyen yüreğineydi…
Issız ve soğuk gecelerde üşüyen yüreği…
Mazide kalan hatıralarının seyir tablosu…
Yalnızlık kokan gecede saklıydı…
************
ÇOK GÜZELDİ
KUTLARIM BU BAŞARILI DİZELERİ VE GÜZEL YÜREĞİ
KALEMİNİZ OLSUN DAİMİ!...