(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve işte gerçek!!!! Hayallerde kurulması yasak sevdanın acısı; Hayallerin yok olduğu an gerçeğin yalnızlığı; Ve hayalin yaşattığı ömrün sonu… Hep nedendir, Gerçeğin hayale sitemi…
Hayaller duyguların gerçeğe olan kavgası, Hayaller yaşanan mutluluğun kavgası, Hayaller akılda olamayan sevgiler, Hayallerin sitemi hep nedendir Hayal ve gerçeğin kavgasına……
Hayaller olmayan hayatın acımasızlığı, Hayaller işkencesidir yürekteki gerçeklerin, Hayaller sitem eder hayatın düzenine, Hayallerin ümitsizliği buruk sevdalar, Hayaller olmayan sevdanın yeşeren filizi, Hayallerin sitemi hep nedendir. Hayal ve gerçeğin kavgasına…..
Ve işte gerçek!!!! Hayallerde kurulması yasak sevdanın acısı; Hayallerin yok olduğu an gerçeğin yalnızlığı; Ve hayalin yaşattığı ömrün sonu… Hep nedendir, Gerçeğin hayale sitemi…
Yahya Kemal insan bu alemde hayal eetiği müddetçe yaşar sözünü düşündürdü bana.Aslında insanlık tarihinin değişik bir özeti değil mi hayaller..kaleminize sağlık
Hayallerde kurulması yasak sevdanın acısı;
Hayallerin yok olduğu an gerçeğin yalnızlığı;
Ve hayalin yaşattığı ömrün sonu…
Hep nedendir,
Gerçeğin hayale sitemi…
güzeldi,kutluyorum
selam ve sevgiler