(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boşlukta İkilem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boşlukta İkilem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kimsesiz köprülerde daha çok resim ağlayacak sevgili şaiirm. Çünkü biz güldüremeyi unuttuk çocuklarımızı hep gözyaşı ve hep sisli bir dünya içine doğuruyoruz çocuklarımızı.
Yine size özledi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler duyarlı yüreğinize.
Bir yanımız acılar, diğer yanımız boşluk, El Ele verirsek o zaman inan olur hoşluk. Biz ağlayan gözlerimizle bile çoştuk, Satırlarda kalsın böyle boşlukta ikilem ... HakanKURTARAN-24.09.2009-Aydın Yüreğinize sağlık Şairem... çok güzeldi....
HakanKurtaran tarafından 9/24/2009 11:54:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
dost duygulu ve harıka bır anlatımdı kutlarım o guzel yuregınızı saygılarımı bıraktım sayfana ...........................ve sevgılerımı o guzel yuregıne............................
Avuçları sis Mendilini kıştan almış Sevinci kayıp çocuk Ertelenmiş zamanı, bilinmeze yakası Bir yanı boran, bir yanı bahar
Ey hayat! Bulut ilişti göze Kimsesiz köprülerde Daha kaç resim ağlayacak GUZEL DIZELERDI YÜREKTEN AKIP GELEN ELEŞTIRIYLE CAN SIKMAK NIYE ANLAMIS DEGILIM ARKADAŞIM SEVGİMLESİN