(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESSİZ SIZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESSİZ SIZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR DİLENCİ DEĞİLMİYİZ HAK YOLUNDA FAKIR UMUT KIRINTILARIMIZ VARKEN KOYNUNDA EL AÇTIĞIMIZ YÜCE RABBIM DUALARIMIZKABUL EDER İNŞALLAH SEVGİMDESİN KUTLARIM......................
canım benim sızılar hep sessiz işte aynı çığlıklar gibi derin ve ince dualarınızda bulunmak ve bunu bilmek beni sonsuz memnun ediyorallah ebeden razı olsun kocaman selam ve sevgiler tebrik ediyorum cani gönülden rakadaşlarımda sana hoş geldin demişelr bile sağolsunlar altının kıymetini sarraf bilir hoşgeldin canım benim HOŞGELDİN nice şiirlerini ve yazılarını paylaşman ümidiyle BAYRAMIN BAYRAM OLSUN İNŞ
canım teyzecimmm... güzel satırlaınısı sevgiyle kucakladım, Rabbim halk nazarında övgülere layık olmayı nasip etsin ve hakikat katıyla mujdelesin bisleri... baki muhabbetlerimle...
canım teyzecimmm... güzel satırlaınısı sevgiyle kucakladım, Rabbim halk nazarında övgülere layık olmayı nasip etsin ve hakikat katıyla mujdelesin bisleri... baki muhabbetlerimle...
Insallah amin Allah hepimizi cehennem atesinden korusun.
bu sayfa harika bir sayfa resmi ile siiri ile ve bence en temiz yüreklerden biri sizsiniz. cok begenerek okudum. siirlerinizin devamini diliyorum.sevgiler sonsuz.
Ebû Hüreyre (radıyallahu anh) anlatıyor: "Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) buyurdular ki: "Kim güneş batıdan doğmazdan evvel tevbe ederse Allah tevbesini kabul eder." [Müslim, Zikr 43, (2703).]
Kıyamet kopmadan önce güneş batıdan doğacak ve o vakte kadar tevbe kapısı açık olacaktır. Bu hadiste Cenâb-ı Hakk'ın her çeşit günahı affedeceğini ifade etmektedirler. Üstelik tevbe için belli bir vakit de tayin edilmiş değildir. Gündüz de gece de Allah'ın elleri açıktır. Kişi son nefesini verinceye veya insanlık kıyametin en büyük alâmeti olan güneşin battığı yerden doğmasına kadar hayatta kaldığı müddetçe Allah'ın tevbe kapıları açıktır. Ve bu kapı o kadar geniştir ki, genişliği atlı kimsenin kırk veya yetmiş yılda ancak katedebileceği bir mesafeye ulaşmaktadır.(aciklama olsun diye alinti yaptim dini bir sayfamdan)
Allah Yar ve yardimcin olsun..inanan Gül yüregine saygilarimla..