YİTİP GİDEN AŞKI BİTİRMEDEN BİR ÖNCEKİ HAMLE... PSİKOLOJİNİ BU HİSSE ALIŞTIRMALISIN:::BİTTİ...
Artık vakti geldi Bu aşkı bitirmenin Gerçi sevinin tek taraflısına aşk denmez ya Neyse Artık sıfırlama vakti O,derinlerde bir gülümseme Ya da haykırış belki de Ama duymuyorum hiçbirisini En derinde En ücra köşedeler Dedim ya kalbimi sıfırladım Artık Artık o yok Ben varım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen en doğru karardır gitmek...br söz verdır;HER VAZGEÇİŞLERİN BİR İÇ HESEPLAŞMASI VE BİR MALUBİYETİ VARDIR.AMA HER VAZGEÇEN KAYBETMİŞ DEĞİLDİR.BİLİYORUM Kİ KAZANMAK İÇİN BAZEN ÇEKİP GİTMEK GEREKİR'........senin de böyle olmalı şiir dostum....giden gider,kalanlar bizimdir hesabı.......güzel şiirini kuluyorum arkadaşım......
Yani sen elmayı seviyorsun diye Elmanın da seni sevmesi şart mı? Yani Tahiri Zühre sevmeseydi artık, Yahut hiç sevmeseydi, Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden? ______________Demiş koca şair Nazım Hikmet... Böyle de bakabilirz, sevgi tek elimizde, neyle ve nasıl mutlu oluyorsak yürek onu seçsin... Yüreğine sağlık.
O olasılıklar zincirine halkalanır
Merak etme Yigit Kırca
Aşk her daim
Kendini ispat eder
Saygı ve sevgiler
guler birsozu tarafından 9/18/2009 5:14:14 AM zamanında düzenlenmiştir.