Yıldızlar yosun tutmuş bedeninde Sahiplenmiş örümcekler Balık kokan ağlarını Heryer karanlık... Hükmetmiş meğerse bakışların Kadın eli değmemiş, dikilmemiş yırtıkları Çoktan kalmış belli Cebinde küflenmiş ekmek kırıntıları
Nefesinde soğuktan kalmış bir hırıltı Bakışında yanlızlıktan usanmış bir sızıntı Düşüyor damla damla gözlerinden Demir atmış hayalleri yüreğinde Halka halka sıkmakta kalp atışlarını Çizgiler yolunu şaşırmış Sıkışmış belli, çamurlu yüzünde...
Pusu kurmuş gece, arkadaşı fırtınayla Oyuna gelmiş deniz Almış balıkçının karısını koynuna Balıkçı kurtulmuş kurtulmasına da çok yalvarmış beni de al diye Ogün bugündür de kan kusmuş , küser olmuş maviye
-Nefesin neden duyulmuyor artık balıkçı?!!!!! Sadece kısık bir fısıltı -Ölürsem beni maviye gömün!!!
Ah çeken bir dil vardı onda Sızlayan bir yürek Balıkçıdan kalan Parçalanmış bir sandal Kırık bir kürek...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***BALIKÇI*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***BALIKÇI*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğin yine öylesine güzel yazmış ki can kız.Ve resim öylesine güzel yansıtmışki bir balıkcının ızdırabını yüzüne,her bir ağ atışı her bir balığa koşusu denizin maviliklerinde de olsa yüzüne vuran o güneş ve denizin tuzlu suları bir cizgi bırakır yüzlerinde,yüreklerinde..Sevgimizdesin..
''-Nefesin neden duyulmuyor artık balıkçı?!!!!! Sadece kısık bir fısıltı -Ölürsem beni maviye gömün!!!''....
eskiden boş şişe toplardık...onları da toplayan el arabalı adamlar vardı...bir şişeye bir mandal verirlerdi bize..bizde koşar annemize verirdik..ve o adamlar mandalcııı geldi diye bağırırlardı..bizde bu sesi duyduğumuzda koşar şişeleri verir mandal alırdık..bu resimdeki adamı o mandalcıya benzettim...birden koptum gittim...uzun zaman öncesine..biraz durdum şiiri ondan sonra okudum...sevgilerimle
Önce Not: Okunamayan şiirleri 'mouse'la (ilk harfin başından son harfin sonuna kadar) seçerseniz her şiir rahatlıkla okunabilmekte... Bilmeyen arkadaşlara hatırlatmaydı..
Şimdi Şiir: Şiiri senin şiirinle yorumlasam, her dizeyi başka bir dizeyle açıklasam, iç içe şiirler çıkacak gül yaprakları gibi... Sevgi mi hırçınlık mı, hasret mi vuslat mı, ne yönden bakarsak bakalım ihtiyaç duyacağız yeniden okumaya, bir daha :)
**Sessizlik sonsuzluk kadar derin,söz zaman kadar sığ**Nicolas BOILEAU
Yalnızlık zor ve yitirilen sevgiliyse daha da zor katlanılası olmaz hele hele sonsuzluğun simgesi maviliklerse alan sevdiğini ebedi sosuzluğu her insan ister sanıyorum..sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın yüreğinize sağlık sevgilerimle..
kutlarım saygı ve selamlar