(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ SUSMA ZAMANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ SUSMA ZAMANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne diyorsun arkadaşım sen???????????? Sen ve susmak!!!!!!!!!! Tanrı vergisi buğulu bir ses ve susmak!!!!!! Duymayayım bir daha..... Üç kelimen bile bu kadar yorum almış, gözüm yok ama bir de gariban bana bak, asıl ben SUSMALIYIM, DÜŞÜNMELİYİM VE ŞİİRE YENİDEN BAŞLAMALIYIM!!!!!!!!!!!!!
Demek ki beceremiyorum bu işi!!!!!!!!
Baksana Hiç kimse uğramıyor!!!!!!
NE ŞANS değil mi susması bile konuşmaktan öte kadın, şair bestekar ve daha neler neler...............
SUSTUYSAN MADEM DİLİNLE KONUŞACAKSANSINDIR KALBİNLE ŞİMDİ ZAMANIM YOK AMA ÖYLE, SENİ UZUN UZUN DİNLEMEYE !!!... BİLSEYDİM, O DENLİ UZUN ANLATACAĞINI KENDİNİ KALEM KAĞIT HAZIRLARDIM HEM DE, ÇİFTE ÇİFTE !!!... VE BU SUSACAĞIN ŞEYLERE KALEM KAĞIT DA YETMEZSE SAKLAYACAĞIM BİL Kİ İŞTE SUSTUĞUN TÜM ŞEYLERİN GERİ KALANINI İÇİME !!!!...... --------------------------------- TEBRİKLERİMLE !!!!!........
Onatça tarafından 9/14/2009 10:54:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Canım nereyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Gözüm sayfanda kalacak. Canım arkadaşım biliyorum şu andaki yoğunluğunu ve seni anlıyorum. Sen sayfanda olsanda olmasanda hep benim yüreğimde olacaksın unutma lütfen Final bir harika olmuş Muhteşemsin hiç aklıma gelmezdi. Hayatı zaten resimdendende anlaşılacağı üzere dolu dolu yaşayan hiç bir engeli kendine mazeret görmeyen güzel yüreğin hep güzelliklerle selamlaşsın Ferah cannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm
konusmakta isteyin ce konusa bilirsin
ben dinlerim bütün gece de olsa dinlerim.
kisacik ama bin yorum yapila bilir.
yüregine saglik.tatli insan.sevgiler sana.